@ Noor; Het is inderdaad zo dat als je kind al zijn hele leven zo vroeg wakker wordt, dat het dan gewoon de juiste tijd voor hem zal zijn. Maar Zarah is eigenlijk nooit zo vroeg wakker geweest. En ze wordt ook niet uitgerust wakker. Uiteindelijk komt ze een beetje bij en dan is ze in een prima humeur, maar eigenlijk heeft ze meer slaap nodig dan ze gehad heeft. Dat maakt het bijna nog frustrerender.
Vanmorgen was het weer feest: om kwart over 5 werd mevrouw wakker. Heb haar laten huilen (heb zelfs hard gedacht aan jullie reacties hier, haha), zo'n 15 minuten. Ze ging steeds harder huilen, dus uiteindelijk heb ik haar een fles melk gegeven. Daarmee sliep ze door tot tien over 6. Toen dacht ik: ze had honger! Maar dat was het blijkbaar niet, want ze had bijna niks gedronken. Was denk ik zo moe van het huilen dat die fles troost gaf waardoor ze weer in slaap viel.
Verder was ze gisteren niet te genieten, ze was gewoon zo moe, en huilde om elk klein dingetje. Ze hangt ook ontzettend aan me. Dat komt gewoon door haar vermoeidheid, want dit gedrag werd juist weer wat minder.
Nou ja, we gaan weer zien wat de dag morgen brengt. Als mensen nog meer tips hebben, laat maar horen!