Stel je voor!

Hoi meiden,

na al die tijd te hebben gepriegeld bij het 'zwanger zijn' stuk, nu eindelijk ons eigen forum!!
Misschien een goed idee om ons opnieuw voor te stellen, want ik heb sommige namen vaak voorbij zien komen en andere minder vaak.

groetjes
Patricia

Hoihoi,

Eindelijk is het dan zover, ons eigen meiforum!!!

Ik zal mezelf even voorstellen..
Ik ben Maaike en ik woon in Vlissingen.
Op 27 oktober jl ben ik getrouwd met mijn lieve mannetje Jordy,
hij word 15 januari 28.
We wonen momenteel op een appartement 5 minuten van de binnenstad van Vlissingen.

Ik ben werkzaam bij het UWV waar ik klanten adviseer over hun ziektewet of het zwangerschapsverlof en ik werd hier nou goed en wel een jaar, hiervoor heb ik 5 jaar parttime bij de Albert Heijn als cassiere gewerkt en ik studeerde toen nog.

Nou dit was het wel zo'n beetje.
Liefs maaike

Jippieeeee!

Ik ben Natalie uit Lelystad.
Ik ben 25 jaar oud en sinds 10 oktober 2008 getrouwd met mijn man van 28.
We waren op onze trouwdatum al tien jaar samen.
We wonen in Flevoland in het centrum van een stad.
We wonen in een appartement, met 1 slaapkamer. Dat is naar de maatstaf van een hoop mensen niet ideaal ( zo is gebleken uit verscheidene reacties) maar we kunnen niet groter wonen op t moment en wij hebben er vrede mee, komt wel goed.

Ik geef les op een basisschool aan een bovenbouwgroep en werk sinds 2 jaar.
Ik ben gek op pokeren, lezen, uit eten gaan en ik  ga graag naar een groot feest.
Ik ben in verwachting van een jongetje, uitgerekende datum is 22 mei.
Dit wordt ons eerste kindje.

Nou, hallo allemaal ( alweer, voor sommigen)
Leuk dat we nu eindelijk een eigen forum hebben!

Groetjes,
Natalie

Ha meiden,
jullie hebben het ook snel gevonden! Haha fijn he eindelijk ons eigen plekkie!!

Ik ben Patricia, ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend van 35. We wonen in Zuid-Holland vlak bij Hoek van Holland, dus lekker aan het strand.