Stel je voor!

Hoi meiden,

na al die tijd te hebben gepriegeld bij het 'zwanger zijn' stuk, nu eindelijk ons eigen forum!!
Misschien een goed idee om ons opnieuw voor te stellen, want ik heb sommige namen vaak voorbij zien komen en andere minder vaak.

groetjes
Patricia

Hoihoi,

Eindelijk is het dan zover, ons eigen meiforum!!!

Ik zal mezelf even voorstellen..
Ik ben Maaike en ik woon in Vlissingen.
Op 27 oktober jl ben ik getrouwd met mijn lieve mannetje Jordy,
hij word 15 januari 28.
We wonen momenteel op een appartement 5 minuten van de binnenstad van Vlissingen.

Ik ben werkzaam bij het UWV waar ik klanten adviseer over hun ziektewet of het zwangerschapsverlof en ik werd hier nou goed en wel een jaar, hiervoor heb ik 5 jaar parttime bij de Albert Heijn als cassiere gewerkt en ik studeerde toen nog.

Nou dit was het wel zo'n beetje.
Liefs maaike

Jippieeeee!

Ik ben Natalie uit Lelystad.
Ik ben 25 jaar oud en sinds 10 oktober 2008 getrouwd met mijn man van 28.
We waren op onze trouwdatum al tien jaar samen.
We wonen in Flevoland in het centrum van een stad.
We wonen in een appartement, met 1 slaapkamer. Dat is naar de maatstaf van een hoop mensen niet ideaal ( zo is gebleken uit verscheidene reacties) maar we kunnen niet groter wonen op t moment en wij hebben er vrede mee, komt wel goed.

Ik geef les op een basisschool aan een bovenbouwgroep en werk sinds 2 jaar.
Ik ben gek op pokeren, lezen, uit eten gaan en ik  ga graag naar een groot feest.
Ik ben in verwachting van een jongetje, uitgerekende datum is 22 mei.
Dit wordt ons eerste kindje.

Nou, hallo allemaal ( alweer, voor sommigen)
Leuk dat we nu eindelijk een eigen forum hebben!

Groetjes,
Natalie

Ha meiden,
jullie hebben het ook snel gevonden! Haha fijn he eindelijk ons eigen plekkie!!

Ik ben Patricia, ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend van 35. We wonen in Zuid-Holland vlak bij Hoek van Holland, dus lekker aan het strand.
Ik werk binnen de jeugdhulpverlening. Pittig werk, maar ook heel dankbaar.

Ik ben voor de 4e keer zwanger. Helaas heb ik 2x een miskraam gehad. 1x een vroege miskraam (bij 5,5 week) en 1x een leeg vruchtzakje. Daartussen zat een goede zwangerschap, maar helaas ontwikkelde de nieren van ons kindje zich niet goed. Hij had niet kunnen leven buiten mijn buik. Hierdoor hebben we de onmenselijk moeilijke beslissing genomen om de zwangerschap af te breken. In januari 2008 is Bas* geboren, na 23,5 week zwangerschap. Een prachtige vent die we los hebben moeten laten..
Nu dus weer zwanger en tot nu toe gaat alles goed. De 20-weken echo hebben we al gehad en het kindje is gezond!!! Toch blijf ik alles eng vinden en geniet wel van deze zwangerschap, maar zit niet op een hele roze wolk. Die komt wel als ik in mei mag bevallen van een gezond kindje!

liefs
Patricia mama van Bas*

hoi allemaal

ik lees al een tijdje mee maar zat te wachten op ons eigen forum, en hier is
hij dan eindelijk.

ik ben jolanda 25 jaar en kom uit het hoge noorden, bedum om precies te zijn.
21w en 2d zwanger van mijn 1e kindje

Hee Patricia,
Wat verschrikkelijk zeg van je zoontje! Je moet ook wel door een hel gegaan zijn zeg!!!!!!!!!
Wel fijn om dan nu te zien dat het kleine wondertje in je buik helemaal gezond is!
Wil je trouwens weten wat het word?
Liefs Maaike

Ik sluit me ook aan!
Ik ben Indra, 26 en in verwachting van mijn eerste kind, een zoontje. Mijn vriend is 50 en we wonen samen in een klein dorpje, buiten Antwerpen. Joris is beroepsmuzikant en ik ben hoofdredacteur van Meet Music Magazine, een muziekblad dus :)
Onze uk is uitgerekend voor 19 mei (ben dus nu net 21w) en de zwangerschap verloopt voorlopig heel erg volgens het boekje. Lekker misselijk en doodvermoeid geweest, maar het tweede trimester valt voorlopig reuze mee! Wel heb ik een lekker beweeglijke baby als ik dat
zowat vergelijk... Ik voel hem al sinds 15w ofzo en sinds een paar weken de hele dag door en heel regelmatig. Zelfs Joris heeft gisteravond het allereerste schopje tegen zijn vingers mogen ontvangen!
Nou, veel succes iedereen en hoera voor het nieuwe forum!

Indra

he meiden,
nog even hier reageren voordat ik aftaai..

Maaike, ja het is zeker heel zwaar om je kindje te verliezen. Dat wens ik ook niemand toe!! Gelukkig gaat het in de meeste gevallen gewoon goed!

Indra, leuk he die schopjes. Onze uk voelde ik al bij 14 weken, dus ook lekker vroeg, heerlijk die bevestiging! Mijn vriend voelde uk al eerder, maar sinds deze week echt duidelijk, leuk dus!!

fijne avond nog!

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 21w2d

Terug
Bovenaan