Stel je voor!

Hallo allemaal,

Wat fijn dat we nu ons eigen forum hebben!

Ik zal me ook nog eens voorstellen ik ben Kim en ben 28 jaar.
In mei ben ik getrouwd en woon met mijn man in limburg.
Ik was na onze bruiloft meteen zwanger maar helaas met 9 weken bleek het vruchtje al met 5,5 week gestopt te zijn met leven. Gelukkig was ik vrijwel meteen weer zwanger en ben 9 mei uitgeteld ben nu  ruim 22 weken.
Voor de kerst hebben we de 20 weken echo gehad, dit was erg mooi om te zien en gelukkig alles was zover goed. Vanaf vorige week voel ik de kleine ook, bij mij heeft het wat langer geduurd omdat ik de moederkoek voor heb liggen. Afgelopen zondag heeft mijn man ook voor het eerst de kleine kunnen voelen.

Ik heb aan huis een kleinschalig kinderdagverblijf en vang per dag maximaal 6 kindjes op. Ben wel al aan kleine kinderen gewend maar vind het toch heel spannend als we straks onze eigen kleine zullen hebben.

Patricia ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou extra spannend is allemaal.
Je hebt ook al heel wat meegemaakt.

Ik hoop dat we in mei allemaal een gezond kindje mogen krijgen.
Groetjes Kim

Hoi meiden,

Ik ben keesje, over 3 uur ben ik 38 (hihi). Ik ben nu 22 weken en 4 dagen zwanger van onze derde zoon. Ik heb een zoon van 6 en in februari 2007 hebben we onze jongste zoon, van 2.5 jaar, verloren aan kanker.
Vorig jaar december heb ik met 12 weken een miskraam gehad, een jaar daarvoor ook, dus we zitten nu al weer op zwangerschap 5. Maar het gaat nu hardstikke goed, ik voel junior heerlijk schoppen. Zijn grote broer heeft hem kunnen voelen afgelopen weekend. Uiteraard gaat deze zwangerschap gepaard met veel emoties, veel blijdschap dat we weer een kindje krijgen, maar ook veel verdriet om onze jongste en om feit dat ons nieuwe kindje zijn broer nooit zal kennen.
Ik ben juf van groep 3.

groetjes, keesje

Hoi meiden,

Ik ben Miep, ben 33 jaar. Dit is mijn tweede zwangerschap. De eerste eindige in een mk. Dat bleek bij de echo die ik met 10 weken kreeg, maar het was na 6 weken al misgegaan. Ik had al het gevoel dat het niet goed zat, maar die bevestiging is dan toch moeilijk.
In de tweede ronde na de mk was het gelukkig alweer raak en die zwangerschap verloopt super. Ben eigenlijk nauwelijks misselijk geweest, wel heel moe in het begin. Afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en voor zover ze kunnen zien, gaat alles prima met onze uk.
We weten nu ook of het een jongetje of een meisje wordt, maar we hebben besloten om dat voor ons te houden.

Miep
21w1d

Hoi meiden,

Eindelijk ons eigen forum, leuk!

Ik ben Marijke, 34 jaar, uit Nieuwegein.

We verwachten eind mei ons 3e kindje. We hebben al twee dochters van 3 en 5 jaar. Sinds maandag weten we dat het weer een meisje wordt. Ik was er van overtuigd dat het een jongen zou zijn dus ik moet er nog even aan wennen. Net bij het invullen van het schema vulde ik zelfs automatisch in dat het een jongen was... Maar de echoscopiste was zeker van haar zaak hoor, het is echt een meisje. Kan ik alle roze spullen nog een keer gebruiken!

Ik schrijf ook mee op het 'zwanger na een miskraam' forum. In juni 2008 kreeg ik een miskraam met 14 weken en in december 2007 ging het met 8 weken mis. Deze zwangerschap vind ik daarom heel spannend, maar ik begin er nu wel vertrouwen in te krijgen.

Marijke

Hallo dames,

Erg leuk om nu ons eigen forum te hebben werd tijd ook.

Ik ben dus Bianca woonachtig in het mooie friesland ben 23jaar en zwanger van de 1ste dit is voor mij de eerste ronde.
Mijn vriend en ik wonen samen met onze 4 lieve katten, we willen nog voordat ik uitgerekend ben gaan trouwen.

Oftewel lekker druk allemaal ik werk in de verzorging en ben altijd druk in de weer met van alles en nog wat, de babykamer is nu geverfd en heeft een nieuw behangetje aankomende weekend komen de meubeltjes en dan kunnen we beginnen met inrichten misschien wat vroeg maar heb zoiets wat af is is af stel je voor dat de kleine uk eerder komt en je alles nog haastig moet afmaken moet er niet aan denken.

Ik heb op 12-12 een 19weken echo gehad en we weten nu ook wat het gaat worden erg leuk om je spullen daar op te kunnen kopen.

Ik ben net zoals mikkie02 op 09-05-09 uitgerekend erg spannend allemaal.

Hallo allemaal

Ik lees hier weer allerlei verhalen maar zal me eerst even voorstellen

Ik ben Klarie, 29 jaar, getrouwd met Roelof, woon in Heerenveen en ben de moeder van 2 dochters Hanneke (6 februari 2006)  en Wieteke (28 juni 2007).
Ik ben op 3 mei uitgerekend van ons derde kindje. Eigenljik gaat alles heel goed, alleen heb ik, net als bij mijn eerste zwangerschap, wel weer heel erg last van maagzuurklachten.
Verder werk ik 24 uur  als assistent controller en heb ik het vanzelfsprekend reuze druk met allerlei andere heel belangrijke zaken ;)

Ik ben blij dat we eindelijk ons maandforum hebben, want dat is toch een stuk leuker en makkelijker kletsen dan op het zwangerforum.

Ik wil jullie allemaal een hele goede verdere zwangerschap toewensen en vooral degenen die al zoveel verdriet rond gestorven kinderen en miskramen hebben gehad. Dat lijkt me echt vreselijk en ik ben me ervan bewust hoe gezegend ik ben dat ik dergelijke moeilijke dingen nooit heb hoeven meemaken.

groetjes
klarie
23w4d zwanger van wondertje 3

Hoi Allemaal!

Ik wil me ook even voorstellen:
Mijn naam is Evi en ik ben 32 jaar oud en woon in Lelystad.
Dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb een overleden dochtertje, geboren na een zwangerschap van 25 weken. Daarna heb ik een miskraam gehad en inmiddels ben ik morgen 21 weken zwanger. Ik ben dus uitgerekend op 23 mei 2009.

Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven en lezen!

Groetjes Evi

Hoi,

Ik ben Lies, 37 jaar, ben getrouwd en kom uit Zuid-Holland. Ik ben zwanger van mijn tweede zoon. Mijn eerste zoon heet Stijn en is net 4 jaar geworden. Ik ben uitgerekend op 3 mei. Ik heb vanwege mijn leeftijd deze zwangerschap een vruchtwaterpunctie gehad. De uitslag was gelukkig goed. Ook de 20-weken echo was goed (voor zover ze alles hebben kunnen zien). Deze zwangerschap vind ik zwaarder dan de vorige en het kan me allemaal niet snel genoeg gaan. Ik werk fulltime en mijn man ook.
Leuk om met jullie mee te kletsen!

Groet,
Lies

Terug
Bovenaan