Stel je voor!

quote: evi be reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2009 20:43:47'));

Hoi Allemaal!

Ik wil me ook even voorstellen:
Mijn naam is Evi en ik ben 32 jaar oud en woon in Lelystad.
Dit is mijn 3e zwangerschap. Ik heb een overleden dochtertje, geboren na een zwangerschap van 25 weken. Daarna heb ik een miskraam gehad en inmiddels ben ik morgen 21 weken zwanger. Ik ben dus uitgerekend op 23 mei 2009.

Het lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven en lezen!

Groetjes Evi

Leuk zeg, nog een Lelystedelinge...!
Groetjes,
Natalie

Hallo allemaal,

Echt leuk zo'n eigen forum, ik heb het eindelijk gevonden. Ik dacht al wat is het rustig aan de andere kant :)
Ik zal me ook nog een keer voorstellen.

Naam: Bibelebonsje, leeftijd: 26.
Ik werk 24 uur per week in een GGZ instelling als hulpverlener (daarom hou ik het bij mijn schuilnaam).   Ik woon met mijn vriend in Amsterdam. In verband met de gezinsuitbreiding ga ik binnenkort verhuizen naar een grotere woning. Daar heb ik erg veel zin in!
Wij gebruikten een barrieremethode als anticonceptie, nadat ik met de pil was gestopt (uit pilmoeheid). We waren van plan om nog een halfjaartje tot een jaartje te wachten met echt te gaan voor kinderen, uit praktische overwegingen. Maar 1 iets minder beschermde avond was genoeg voor deze zwangerschap. Hoewel iets eerder dan gepland zijn we er echt waanzinnig blij mee!! Wij hebben dus zelf verder geen ervaring met zwanger proberen te worden etc, maar ik heb wel van dichtbij gezien dat het niet altijd vanzelfsprekend is, en hoe moeilijk dat is. Daarom zijn we heel dankbaar dat het ons zo gemakkelijk af is gegaan. Klinkt een beetje gezapig, maar wij ervaren het echt als een groot cadeau. Hopelijk volgen er nog een paar :eek:)

Wat leuk dat we nu ons eigen forum hebben.

Ik ben JAnine, 28 jaar en getrouwd met Kees. We hebben 2 kinderen, Noah van 4 en Julian is 2,5. Ik   ben zwanger van ons 3e kindje en 30 mei uitgerekend. Vorige week hebben we de 20 weken echo gehad en zagen we dat het een jongen is. Noah vindt dat niet zo leuk want ze had zo   graag een zusje gehad om mee te spelen hihihi. Ze blijft ook volhouden dat het een meisje is, gelukkig heeft ze nog even om te wennen. We wonen in Weert.

Hoi Janine,

Dan woon ik vlak bij jou in de buurt ik woon in Heel, wij komen veel in Weert onze vriendengroep woont daar en gaan daar dus ook vaker opstap.

Groetjes Kim

Hoi allemaal,

Ik ben Miranda, 30 jaar en al weer 6 jaar gelukkig met Martijn. Na een jaar waren we gelukkig eindelijk (voor ons gevoel) voor het eerst zwanger en ik ben uitgerekend op 5 mei (Martijn's verjaardag) maar hoop eigenlijk dat ik de 40 weken niet vol maak. Ben klein en alle 3 de bevallingen van mijn moeder (ook klein) begonnen te vroeg, en we maken het allemaal prima.
We weten niet wat het geslacht is, dus we speculeren er lekker over, evenals over de namen.
We wonen in Utrecht en ik werk en leer tegelijkertijd, nog een ruim jaar en dan zit dit er hopelijk ook weer op en kan ik echt weer volledig aan het werk.

groetjes Miranda

hoi
ik al me dan ook nog even voorstellen.Mijn naam is Wendy, ik woon in zeeuws Vlaanderen, echt heel dicht tegen de belgische grens aan. Voor de meeste dingen gaan wij dan ook naar Belgie (lekker shoppen etc). Ik ben nu bijna 23 weken zwanger van ons derde kindje. Sinds vorige week weten we dat het een jongetje word, de 2 grote zussen moesten even wennen maar zijn er intussen helemaal mee weg dat het een broertje word ipv een zusje.
Ik zit nu al een maandje ofzo in de ziektewet wegens veel te lage bloeddruk en regelmatig bewustzijnsverlies. Normaal gesproken werk ik als begeleider van licht verstandelijke meiden.
Vanmiddag heb ik de aanvraag voor ouderschapsverlof op de post gedaan. Zijn er nog mensen die dit gaan doen of overwegen. Bij mijn dochtertjes heb ik het niet gedaan omdat we toen financieel de ruimte niet hadden, maar nu heb ik de laatste jaren iets opzij kunnen leggen en door de levensloopregeling en de ouderschapsverlofkorting van de belastingdienst zouden we het net moeten kunnen redden. En daarbij is het ook maar voor 6 maanden. Daarna ga ik gewoon terug werken, 21 uur p/w.

ben in mijn hoofd al begonnen met het kamertje in te richten. Moet nog wel wat dingetjes aanpassen en maken, maar in gedachten ziet het er leuk uit. Nu maar hopen dat ik die gedachten ook kan vertalen in iets echts.

groetjes wendy

Jippie, eindelijk een eigen forum!! Heb de laatste tijd niet zoveel gereageerd, maar nu we ons eigen plekje hebben zal het wel meer worden

Ik ben Annemarie, 29 jaar oud en getrouwd met Marcel, hij is 28. Samen hebben we 3 prachtige dochters: Nadia (8 jaar) Céline (5 jaar) en Marin (2 jaar).
En vandaag precies 26 weken zwanger van ons 4e wondertje! We wonen in het oosten van het land, in Vriezenveen.

De zwangerschap verloopt prima, weinig klachten. Alleen sinds van de week is m'n bekkeninstabiliteit helaas weer op gaan spelen. Maar met ukkie gaat alles goed! We willen het geslacht niet weten, maar ik ga er zelf een beetje vanuit dat het gewoon weer een meid gaat worden. Ik zou wel heel verbaasd zijn als het dit keer een jongen werd.

Oh, dit is trouwens m'n 6e zwangerschap, we hebben helaas ook 2x een miskraam gehad.

Ik hoop dat we hier met elkaar een fijne tijd hebben!

Liefs Annemarie

Terug
Bovenaan