Stel me gerust! Zeg me dat er nog meerdere terror-kindjes zijn.... ;)

A

Anoniem

Guest
Goed...

Evi is zo pittig momenteel.

Behalve dat ze dus al weer 3 weken aan het spoken is (ze heeft al buisjes gehad... en na checken bij arts zitten die nog op de plek...)

wil ze ook niet meer overdag slapen... knijpt me en niet bepaald zachtaardig... en vindt bijten ook een feestje...

Sta er in mijn uppie voor en op zich red ik het allemaal prima maar ehm... als zij zoals nu op haar pittigst is en ik geen momentje rust meer heb inclusief de nachten...

Help! Zeg me dat het een fase is!!!

Zeg me dat jullie ook wel eens een draakje hebben!!!! En dat ze daarna weer super zoet worden en lekker slapen...

Dank! Daan

(heb het oei-ik-groei boek maar die ligt na verhuizen nog ergens in een doos...)

Dat boek kan je wel ingepakt laten hoor. Het is gewoon karakter ontwikkeling. Haha.
Ik zit hier ook met een bonsend hoofd na vandaag. Kian heeft de vrijheid geproeft denk ik en wil nu alleen maar dingen waar ik 'nee' tegen moet zeggen. (trap op, kastjes open, aan de over zitten, in de gordijnen hangen). Speelgoed? Totaal oninteressant! Als ik hem dan oppak dan gaat ie gillen en overstrekken, niet normaal meer.
Ik duim met je mee dat het een fase is.
Ach, als ze 18 zijn zijn ze vast wel weer leuk hoor! haha
Liefs Nelleke

Hier ook een klein duiveltje hoor, ze kan zo boos worden dat ze zich op de grond laat vallen. Ze gaat nog net niet bonken met haar hoofd.
Het is de hele dag politieagentje spelen, ik ben de laatste tijd blij als het bedtijd is.

Liefs sandra

mmm wij hebben er nog weinig last van, we moeten Ivar best vaak ergens vandaan plukken, en als je iets afpakt dan gilt ie ook, maar dat is maar eventjes

dan krijgt ie vast een hele ruige peuterpuberteit

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Daan!

Het is vast een fase, en ja ze wordt ook weer superzoet maar daar heb je nu even helemaal niks aan hé.
Vervelend, en zeker als je nachtrust ook nog eens verstoord wordt.
Ik heb begrepen dat je het zelf op het moment niet bepaald gemakkelijk hebt en kinderen zijn nu eenmaal kleine gevoelsmensjes en pikken alles op.
Dus je meisje zal er ook echt iets van meekrijgen, ik merk het hier ook als ik niet goed in mijn  vel zit.
Ik kan je alleen maar heel veel succes wensen met alles, misschien heb een een fijne oppas in de buurt waar je je meisje naar toe kunt brengen om zelf bij te tanken?

groetjes Daniëlle.

Phooee...... Vermoeiend!!! Komt goed,echt! Maar wanneer dan weer, niemand kan het zeggen, helaas. Wat je opbreekt is het slaapgebrek, dus ik hoop voor je dat dat snel beter gaat. Dan kan je de rest ook weer beter aan!

Sterkte,
Susan

He meiden...
Thanks voor de lotgenoten-ervaringen...
Ik kijk het nog een weekje aan... en als het niet beter is... dan ga ik op zoek naar een creche met overnachtings-mogelijkheden...

Komt goed....
(slik)

Hier valt het gelukkig mee.
Hij wordt wel eens boos natuurlijk maar ik moet zeggen dat hij over het algemeen vrij rustig is.
Kan me wel voorstellen dat het heel vervelend is.
Ik zie het in mijn omgeving ook wel hoor,en dat valt niet altijd mee.
Meestal zijn het gewoon fases en is ie(of zij???Sorry)  over een poosje weer wat rustiger en minder driftig.
Er is dus nog hoop!
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan