Stel me gerust! Zeg me dat er nog meerdere terror-kindjes zijn.... ;)

lieve schat... J van de Boom is gesetteld!

Was ik dus vergeten te melden... geen getrouwde of relatie-hebbende mannen... krijg je alleen maar drama's van....!!

Maar, leuke anekdote.... aantal jaren terug had Jeroen van de Boom een show op SBS... met daarin een bel-panel met guitige lachende dames.... en quess wie daar in zat....
Vrolijk zwaaiend in de camera met telefoonset op mijn oren naar blije mensen thuis... (camera ingezoomd op ongeveer borsthoogte -SBS he-...) haha.. ja ikke...

Dus daar ken ik hem ook een beetje van, wel leuke man trouwens!

Check een relatiesite zou ik zeggen, heeft mij iig geholpen aan een geweldige man haha!!
Jippie en zeer in love.... en we gaan op zoek naar een huisje haha..

xx Bianca

Hee lieve Bianca
Thanks voor de tip...
echter, daar heb ik een niet-zo-een-beste ervaring mee...
hoop pret gehad daar... totdat ik tegen de verkeerde aanliep... en dat was dus Evi's papa...
Maar ben blij dat het jou goed gaat!

(er zitten ook leuke mensen hoor, I know...en vwb mannen hou ik het op een prettig laag pitje...)

Liefs Daan

Idem de papa van sep ook daar gevonden maar toch.. toch nieuwsgierig naar die ene die er nu ook op stond, hij heeft zelf ook 2 kindjes en in zn 'profiel' was al duidelijk dat ie daar erg gek op is.. dat was voor mij ook wel een vereiste eigenlijk want niks dan t beste voor Sepje natuurlijk! Maar idd ook veel rare lui hoor.. Heb misschien dan geluk gehad maar er zitten er meer hoor dat moet toch  wel!!

Succes en sterkte met je kleine draakje haha!!

xxx Bianca

oh haha papa van Sep toch niet zelfde als papa van Evi hoop ik...
anders moesten we maar eens kennismaken, vind je ook niet...

draakje heeft net weer uur liggen brullen maar mama met watjes in oren op de bank
moet toch keertje goedkomen he

en dan is dit van mij geen leed als je leest van Kitty en de andere meiden die hun kindjes hebben verloren...
liefs

haha ja dat zou wat zijn.. maar t bestaat dus ook echt.. Papa van sep heeft nog een ex met een klein kindje.. Ik heb inmiddels contact met haar, en dat is best fijn want dan heb je toch idee van 'lotgenoot' (dat klinkt raar maar ja..)

Ach ls je mannen haat is gezakt dan loopt er vast iemand zo je leven in (meestal op een stom moment dat jij er niet bij stilstaat hahaha)
Komt vast goed.. hihi (natuurlijk ook bij jou!!)

(nee idd in vergelijking is dit totaal een peuleschilletje denk ik)

Ach arm draakje, dikke zoen van Sepje en alvast truste
xxx Bianca

raken er niet over uitgepraat haha...

geen mannenhaat hier hoor... alleen niet zo een beste vent al met al... wel mooi wijffie bij me...

papa van Evi heeft 2 kinderen uit eerder huwelijk... maar ik geen contact met die ex... want die ex denk ik allang blij dat hij zich nu redelijk normaal opstelt...

zooooo, nou weer genoeg prive-dingen over het net gegooid haha...

en wat hoor ik daar door mijn watjes heen.... jaaaaaa Evi!

maar ik blijf zitten.

dvd tje met koptelefoon opdoen? aahh t meiske..
Moeilijk ja.. hmm en dan zeg ik zo makkelijk mogelijk weltruste haha sorryy!! oeii

maar toch.. ik ga nu naar mn bedje en ik hoop voor je dat draakje ookk in slaap valt en dus jij ook haha succes!
xxx

Terug
Bovenaan