stelling:buik creme wel of niet?

A

Anoniem

Guest
h eey dames

ik plaats hier maar even mijn stelling  

helpt een buikcreme van bijvoorbeeld switsal mama nu wel of niet
ik heb het dus de creme gehaald van switsal mama
maar hebben jullie hier ervaring mee of een ander merk en helpt dit nu wel of niet?

groetjes patricia

hoi hoi

ik heb biodermal gebruikt voor/tegen striemen en het werkte wel wat maar niet genoeg dat ik zeg dat ik het bij deze zwangerschap weer gebruik.
ik gebruik nu gew baby olie en me huid blijft soepel en zacht en heb nu nog geen extra striemen er bij dus hoop dat dit echt werkt

groetjes samantha.

en hoeveel weken ben je nu?
ik heb er gelukkig nog geen last van maar ja kan wel komen natuurlijk

groetjes patricia

Hoi patricia,

Het is bewezen dat straie erfelijk bepaald is. Er tegen smeren helpt niet, alleen tegen de jeuk helpt het. Dus als je wilt weten of je er last van krijgt dan zou je jem oeder moeten vragen of zei het ook heeft gehad tijdens haar zwnagerschap.

Groetjes Evy

huh is dit erfelijk hoe kom je aan deze informatie dan?
en dan heb ik dus een probleem ben niet bij mn echte moeder opgegroeid dus kom dit ook nooit te weten

groetjes

Hoi

Ik heb buikbalsem en borstbalsem van de hema, en het werkt perfect, ook tegen die vreselijke jeuk die je soms kan hebben aan je buik door het groeien. ook masseer ik iedere avond mn buik in met mandarijn olie van de tuinen (dit geeft rust en zachtheid) en ondertussen draai ik dan een muziekdoosje af at straks bij de baby op de kamer komt. daar word het echt rustig van in mijn buik :) mooi is dat hoor!

Groetjes Antoinet
22 weken en 3 dagen

Ik heb er nog geen last van, heb ook nog maar een klein buikje voor m'n 6 maanden zwanger.

Mijn beste vriendin heeft niet gesmeerd en heeft het heel erg.. Reden genoeg voor mij om wel te smeren!
Geen idee of het helpt maar ja als het wel helpt heb ik geluk!

Ik heb ook de mama lijn van zwitsal.. ook omdat het lekker ruikt! Kun je alvast wennen aan het geurtje!

Terug
Bovenaan