stelling:buik creme wel of niet?

Hoi Patricia,

Straie kan je moeilijk voorkomen. Ze zeggen idd dat het erfelijk bepaald is, je krijgt het of je krijgt het niet.
Als je er aanleg voor dan kan je smeren tot je een ons weegt maar krijgen doe je ze dan toch.

Creme is wel lekker om je buik / billen / bovenbeen etc soepel te houden en het zal best wat helpen voorkomen denk ik.

Zelf heb ik al die cremetjes en oliën niet gebuikt maar smeer me gewoon iedere dag in met een lekkere bodylotion.
Ik ben nu 37 wkn + 5 dgn en nog geen streepje te bekennen op mijn buik, ook ergens anders niet trouwens.
Misschien heb ik geluk maar het kan ook op het aller aller aller laatst nog gaan scheuren dus ik wacht het maar rustig af.

Kruimel

hoezo erfelijk??
mijn moeder heeft niks echt niks en heeft er 3 gehad mijn oma's net zo de 1 niks en de ander een paar en me zus zit er onder en ik heb er op me buik best last van dus hoezo?? dat kan echt nooooooit kloppen!!!  nou jah als iemand verder weet hoe het wel zit willen jullie dat dan laten weten???

groetjes samantha.

Hallo,

Ik heb tijdens mijn zwangerschap elke dag mijn buik 2x ingesmeerd, ondanks al dat gesmeer heb ik wel veel strae gekregen. Ik ben nu net zeebra.......
Mijn moeder heeft 3 kinderen gebaard en niet 1 streep!!

groetjes sylvia

Of het helpt interesseert me geen wortel! Ik word zo zielsgelukkig van die Zwitsal Mama! Ruikt helemaal naar baby's, hmmmm!!!

Het is helaas ook echt de wet van pech met straille.
Als je het lekker vindt om te smeren, waarom zou je het dan niet doen?
Het is gewoon lekker om je huid extra te verwennen.
En ja, als straille erin schiet doet het dat toch wel, of je nu veel of weinig smeert.
Bij mijn eerste zws smeerde ik ook elke dag, maar helaas....
Met 38.5 wk zaten ze er toch!
Dus echt helpen om het te voorkomen doet het niet, maar lekker is het wel!
Groetjes Soela

hoihoi, heb bij de 1e gesmeerd tot ik een ons woog maar zit mooi onder. dus voor mij helpt het niet, maar het is wel prettig.

groetjes linda

Ha dames! Mijn moeder had ook niets, en ik ook nog niet (29 weken). Wel smeer ik al vanaf het begin met Weleda zwangerschapsolie en VSM BBBB-crème. Is sowieso erg fijn en ook om te denken dát het helpt!

Let ook erg op voeding, genoeg vocht en beweging.....

Succes allen!

ik heb bij de eerste af en toe gesmeerd, bij de tweede niks. Ik heb geen een streep op m'n buik. Ik vond het smeren gewoon lastig, want het spul wat ze er hier voor verkochten plakte heel vies, en het rook ook niet lekker. Gelukkig heb ik kennelijk de mazzel dat ik goed mee rek. Ik heb ze trouwens wel op mijn borsten en dijen (heel minimaal), maar dat had ik al voordat ik kinderen kreeg.

Groetjes, Ellen

Terug
Bovenaan