quote: EvyG reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2007 16:13:13&apos

);
Hoi patricia,
Het is bewezen dat straie erfelijk bepaald is. Er tegen smeren helpt niet, alleen tegen de jeuk helpt het. Dus als je wilt weten of je er last van krijgt dan zou je jem oeder moeten vragen of zei het ook heeft gehad tijdens haar zwnagerschap.
Groetjes Evy
nou volgens mij ben ik geadopteerd dan haha
Allebei mijn oma;s en moeder hebben geen streepje gehad en ik wel dus daar gaat de theorie
Tegen sommige buiken valt niet te smeren, ik heb in het begin hevig gesmeerd, en hierdoor verergerde mijn zwangerschapsjeuk (je buik(huid) kan nu veel minder hebben dus smeer voorzichtig en niet zomaar alles!)
Ik had op den duur zo'n dikke buik (al vanag 9 weken zagen mensen dat ik zwanger was) daar valt echt niet tegenop te smeren, het ligt er ook aan hoe grote buik je hebt en vooral HOELANG al begint je buik snel te groeien bv. met 20 weken vroegen mensen mij al wanneer de baby kwam of hoeveel erin zaten? ik zat op den duur aan een buik met omvang van 140 cm en die lag al vroeg heel laag dus die huid daar heeft gewoon teveel stretch gehad en daar kan die niet tegen.
Meestal kan je zien of je aanleg heb in je puberteit als je beetje vrouwelijke vormen begint te krijgen kijk dan naar je benen, borsten e.d. hoe hebben die daar op gereageerd? ik was daar al gevoelig voor bijv.
Bedenk wel dat elk streepje voor dit mooie wonder is en ook al is het dan nog zo kut het is het wel helemaal waard.
Probeer gewoon te smeren baad het niet dan schaad het niet (behalve in mijn geval haha) gebruik hypoallergene producten!