Stelling:

vergeet weer een deel,. Klote Alzheimer!

Als ik me niet vergis was het op een abnormale tijd dat de kinderen buiten waren het spelen. Na 23:00 uur of 23:30 uur  dacht ik.. Ouders zaten in de kroeg..
Op dat tijdstip laat je geen kinderen van die leeftijd alleen buiten rennen/spelen danwel mee naar de kroeg nemen, dan heb je een kronkel in je kop.

Laat dan de kinderen in het zicht spelen.

Je kunt je kinderen niet 24 uur per dag in de gaten houden, ben ik mee eens, maar dan wel pas vanaf een bepaalde leeftijd en niet met de 4 jaar oud!
Maar helaas kan het ook op klaarlichte dag gebeuren bij je achter in de zandbak.. Eng idee..

Esmé mv Kay

Volgens mij Esmé heb jij het over een ander tragisch incident in België. Van die moeder die in de kroeg zat en om twee uur (’s nachts welteverstzaak geen aan) naar huis wilde maar d’r kinderen niet kon vinden... Ook ongelofelijk onverantwoordelijk.

In het geval in Portugal lijkt het kind geen willekeurig slachtoffer. Kennelijk wist de dader dat ze stelselmatig alleen thuis was, dat meisje.

Ja Esmee jij hebt het weer heel ergens anders over: Lees dan ook eens goed

Deze kindjes. Een tweeling en een meisje van 3 jaar lagen lekker te slapen in hun hotelkamer (of appartement.) Papa en mama waren uit eten gegaan op 'niet al te verre' afstand en gingen om het half uur bij de kids kijken.
Toen heeft er een of ander ziek persoon dat meisje weggehaald!

Maar ik zou Tyche ook niet alleen thuis laten. We hebben van de week wel de auto naar de garage moeten wegbrengen en ophalen. Duurt ongeveer 10 minuten en Tyche lag lekker te slapen. Toen heeft Evy van 8 jaar opgepast. Als Tyche wakker werd dan mocht ze met Tyche in haar bedje gaan spelen.. En even papa bellen en Tyche niet uit bed halen.

Ik voelde me er niet fijn bij ook al is Tyche gewoon doorgeslapen en zal dus ook altijd proberen om het anders te doen. Dit was gewoon even oefenen maar het voelde dus niet prettig bij me.

Ik denk dat ik zelf gewoon zou zorgen dat ik gegeten had als de kids naar bed moesten. Je gaat toch met z'n allen op vakantie?

Maar goed, ik begrijp niet zo goed dat ze niet gewoon een babyfoon mee hebben genomen. In een half uur kan namelijk echt veel gebeuren hoor. Kijk, in je eigen huis, als je de hond uitlaat bijv, weet je dat a) de deur op slot is b) je kind geen kwaad kan c) ze meestal wel hetzelfde ritme aanhouden.

Maar als je dan weggaat.....Nou ja, ik vind het echt heel erg voor die mensen, want je zal nooit bedenken dat je kind gekidnapt word, maar ik snap het niet helemaal....

Liefs Annet

Terug
Bovenaan