stellingen

Wijn! Van bier ga ik bij voorbaat al over mijn nek.... Hoef ik niet eens dronken voor te worden haha.

Zondagochtend: Uitslapen of naar de kerk?

Uitslapen! Ik ben in mijn leven genoeg naar de kerk geweest vind ik zelf. Thuis kan je net zo goed geloven, daar heb ik geen oude zemelaar voor nodig. Sorry, maar dat was nu eenmaal bij ons het geval. De pastoor heette Grootzevert en hij deed zijn naam echt eer aan. Dus daar kom ik echt mijn bed niet meer voor uit.
Alleen komt van uitslapen hier helaas niet zoveel terecht. Vanochtend was het 7.00 uur, wel nog lekker geluierd met zijn drietjes...

oei, nu nog een nieuwe stelling.... denk, denk, denk. valt niet mee op de zondagochtend! Haha. Uhm.....

mobiele of vaste telefoon.

Groetjes,
mv Tijs

vaste telefoon, ik heb geen mobieltje. Nee, echt waar, ik heb geen mobieltje. Bijna iedereen kijkt me ongeloofwaardig aan als ik dat zeg, hahaha. Maar ik heb nooit de behoefte gehad om zo'n ding aan te schaffen, dus ook nooit gedaan.
Ik ben bereikbaar via vaste telefoon en e-mail, en als dat niet lukt ben ik dus niet bereikbaar. Heerlijk!

douche of bad?

Douche, heb geen echt bad...wel een hurkbad, dus goed genoeg voor mike hahahah

De mijne staat er ook nog....

Ouders van nu of kinderen

Ik ben lid van ovn dus kies ik daarvoor maar kinderen lees ik met net zoveel plezier eigenlijk...

FOURWHEELDRIVE of STATIONCAR

ben benieuwd........

Stationcar.
Lekker groot voor de kids, veel ruimte.

Hier mijn stelling:

STAD OF DORP?

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Dorp, daar woon ik in. Heel gezellig en iedereen kent iedereen.

Dit wordt mijn eerste stelling. Ik hoop niet dat hij al bestaat, maar ik ga ècht geen 5 pagina's teruglezen.

Eten : flink aanbieden, of als kindlief niet wil, snel weer ophouden

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan