stellingen

bij mij geen gepush, taferelen van anderhalf uur hebben wij gehad, heeft geen zin, kreeg er geen hap meer bij in (kevan). Op gegeven moment werd het gewoon onderhandelen.
Bij delano gaat het allemaal makkelijk af hij eet lekker en goed.

mijn stelling..make-up of puur natuur

puur natuur! Make up en Nanda zijn goede combi al zou ik best eens wat tips willen in het opmaken. Mijn moeder gebruikt ook geen make-up, mijn zusje voornamelijk mascara (ze heeft witte wimpers). Dus weinig voorbeeld.

Donor of niet?

Ik weet niet of deze al is geweest....

Niet...
Ik vind het best stom van mezelf maar het idee alleen al wat ze met me gaan doen als ik er niet meer ben...
Ik weet dat het egoistisch is,stel mijn kind heeft een donor nodig,dan wil je het van een ander zo ontzettend graag,maar zelf wil ik het niet,eigenlijk belachelijk natuurlijk.
Maar toch wil ik het niet,ik kan er niets aan doen.

Ok,volgende
uiterlijke-of innerlijke schoonheid?

Inkoppertje:

Innerlijke schoonheid natuurlijk! Niks zo oppervlakkig als een mooi buitenkantje alleen (een combi van beiden, dat is pas echt fijn lijkt me zo....)

Next:

Herfst of Lente

Aangezien het nu al bijna een jaar lang herfst is vind ik het wel eens weer tijd worden voor de lente!!!

sparen of uitgeven?

Uitgeven!!! Ik probeer het zo af en toe wel dat sparen, maar helaas t lukt niet..........

Next:

lange broek of rok/jurk

Lange broek! Mij (vrijwillig) niet gezien in een jurk of rok. Vorig jaar trouwde mijn vriendin. Omdat zij nogal van de kerk is heb ik een rok aan gedaan. Bij de receptie en het feest heb ik m'n broek aan getrokken. Dat lucht op zeg! En zeker met mijn figuur is dat geen zicht, hahaha.

zelf verjaardagstaart maken of kopen?

Terug
Bovenaan