Stemmen fotowedstrijd juli 2007

oh wat erg!!!! Ze zijn allemaal zo leuk.

Toch een top drie:

1. Douchen, Naomi van Yvonne
2. Superwoman, Jennifer van Nicole
3. Gaaaaaap, Yannick van Pauwtje

Ik = erg trots, mijn kleine ventje heeft ook een paar stemmen.

Groetjes,
Mienetje

Hier mijn top 3 van wat ik de mooiste foto's vind. (het is immers een foto wedstrijd en geen miss en mister verkiezing). Alle kindjes zijn plaatjes, maar de volgende 3 vond ik erg leuk op het plaatje staan

1. Lien, Jarno, ik zie ze vliegen.
Wat mij betreft met kop en schouders boven de rest uit. Dat je zo'n foto hebt kunnen maken ( ik ben jaloers). Ik denk dat dat maar weinig van onsna kunnen doen. Prachtig dat je ziet waar de blik van Jarno op gefocust is. Mooi kader en mooi licht.

2. Douchen
Stond verder geen info bij, maar als ik mij goed herinner is de foto dor mama Yvonne gemaakt. Ik vond zelf de foto met ogen open die je eerst had geplaats mooier. Maar dit is ook een plaatje. Je ziet haar echt genieten. Mooi dicht bij genomen en door de snelle sluitertijd zie je de druppels erg goed.

3. Paulien, Yanick, Gaaaaap
Precies op het juiste moment op het knopje gedrukt..........hihihihi...........erg leuke foto. Ik heb een zwak voor gapende kindjes. En dat kleine madeliefje maakt het helemaal af.

Anne

The votes from sunny Twente

Alle drie deze foto's springen er voor mij uit omdat het kwalitatief goede foto's zijn, scherp, helder, geen kleurzweem, geen  platte flitsverlichting (je ziet in veel andere foto's weinig licht/schaduwwerking in de gezichten door een felle flits van voren).  Ik heb ook geprobeerd te beredeneren waarom nr. 2 en 3 niet op 1 staan.

1. Ik zie ze vliegen, Jarno, mama Lien
Perfect moment van afdrukken!  Spannende belichting (beestje in de zon en gezicht onder hoedje in de schaduw), onderwerp komt mooi los van de achtergrond door groot diafragma (dus weinig scherptediepte).
2. Berend houdt nu al van snelle auto's, Berend, mama Janneke
Leuk thema, mooie uitsnede, goede natuurlijke verlichting, jammer dat de scherpte niet bij zijn linkeroog zit (voor de kijker rechts).
3. Fotomodel, Joey, mama Judith
Goed belicht, mooie kleuren, scherpe foto, ik vind de uitsnede en compositie wat minder (jammer dat je hand er op staat).

Natuurlijk staat mijn eigen mooie lieve Suze eigenlijk voor mij op nummer 1

groetjes,
Karin

Hier is mijn top 3 was wel moeilijk zeg! Mijn zoontje ga ik de volgende keer ook laten meedoen

1.Baby Suze van Sophija
2. Dijore van Anne
3. Naomi van Yvonne 1975

Niro mv Jayden

Mijn top 3 ziet er als volgt uit:

1 "Ik zie ze vliegen" Jarno, van mama Lien
2 "Douchen" van Yvonne
3 "Lekker ventje" Senna, van mama Marijke

Het zijn allemaal  mooie foto's en schatten van kinderen, maar dit zijn volgens mij  fototechnisch de mooiste foto's.

Groetjes, Marieke (mv Nikki)  

1. Joey van Judith.
2. Renzo van Corina.
3. Laura van Ilona.

groetjes Mieke

Vond het wel heel erg moeilijk om te kiezen, dus voor alle anderen: mijn stem hebben jullie ook hoor (in gedachten).

Mijn favoriete foto's heb ik gekozen nav leukste foto en niet leukste kindje of wat dan ook, want alle kindjes zijn lief en mooi en schattig en... en...:
1. Jarno
2. Berend
3. Mats

hier mijn top 3

mats - altijd vrolijk

naomi - douchen

laura - zoeken naar het vogeltje

groetjes marijke

Terug
Bovenaan