Stemmen fotowedstrijd juli 2007

Wat een verschrikking!!! Al de kids zijn lief. Fijn om volgende keer aan de hand van een thema te kunnen stemmen, dan heb je wat houvast. Wat ook moeilijk is, is dat de foto's niet gelijk zijn qua grootte. De foto van het babietje dwars in bed bv lijkt me heel erg lief maar kan ik niet duidelijk zien (heel klein) dus dan is dat al weer lastiger.... terwijl ik juist zo van de slaapfoto's hou.

Maar goed, de volgende top 3:
- Blauw slapertje van Anette64 omdat het kindje zo aandoenlijk ligt te slapen, helemaal van de wereld (en dan ook nog in zo 'n stijlvol bedje...hier is alles gewoon wit)
- Evi van Sonja79 omdat ze zo grappig lacht, hoofdje beetje scheef, heel lief. Ons dochtertje zetten we ook vaak zo op ons en dan heeft ze ook veel lol.
- Lekker slapen na Friso van Weerdje/Moniek vanwege het schattige duimpje en de slaapzak.

Eervolle vermelding voor Jasmijn dochter van Wilma, ook al zo 'n lekker slapertje in een stijlvol bedje.

Gr Irene

Ik zit al een paar weken op een zeer trage verbinding. Ik kan dus niet alle foto's zien. Zoals de douche die bij veel op nummer 1 staat :-( Er is ook een foto waarbij de pagina is verlopen, die kan ik dus ook niet zien. ppff wat een mooie foto's. Voor ouders allemaal mijlpalen: scheef in bed liggen, eerste hapje enz. De bij was ook erg leuk. Er is 1 foto waar ik heel hard om heb moeten lachen. Die geef ik dan ook mijn nummer 1. Voor de rest vind ik het te moeilijk kiezen!

1 de twee aapjes (hihi is het echt geen trucage, al die haren?)

Haha, nee hoor echt geen truccage!
Dave zijn borstharen beginnen onder zijn neus en eindigen bij de nagel van zijn grote teen... En het breidt zich met de jaren steeds meer uit

1. miss renske     - mamamieke20
2. gaap                         - pauwtje
3.wat een wijs koppie - marie-jose

goedemiddag allemaal

mijn topdrie
1.douchen - Naomi
2.snelle auto - berend
3.wat een wijs koppie - britt

groetjes Diana

Hallo,

jeetje, moeilijk! Al die kleine fotomodellen in de dop!
Ik heb voor de volgende foto's gekozen:
1. Jarno
2. Mila
3. Yanick

Ik denk dat ik volgende keer ook meedoe!

groetjes,
Kiki

Ook wij willen even stemmen.

1) Douchen - Naomi
2) Ik zie ze vliegen - Jarno
3) me and my dog - Goewan-Mats

groetjes Mamsie76

1= Ik zie ze vliegen(Ik vind het echt knap een bij lachend op de foto te krijgen ;) )
2=Senna van Marijke (leuke foto,mooie kleuren,mooie positie ,en als je goed kijkt zie je Marijke die de foto maakt in de spiegel,Athans ik vermoed dat het Marijke is)
3=Superwomen(je moet er maar net naast staan met je camera,om vast te leggen dat je baby een superheld is )

Groetjes Merel

Terug
Bovenaan