STEMMEN Mama's day out!!! Niet meer reageren op vorig topic!

Ben ook gek op sieraden en freubelen dus daar gaat mijn stem heen. maar voor mij ook problemos; wanneer want ik moet die plas nog over........ dus moet ik wel kunnen regelen..

Renske

renske dan plannen we het als het vriest, kun je schaatsen  (sorry geintje)

Hey!

Maakt mij niet zoveel uit, vind een dagje weg gewoon leuk, hahahha!
En het is toch een beetje datum-afhankelijk hier.....
Ben benieuwd wat het word!

-X- Marieke

Jaaaa op Friezedoorlopers!!!!!!!! Of priksleeën, ook leuk.

Tussenstand:

Preston Palace-5

Zilveren ring-4
Sieraden-5

Het gaat dus aardig gelijk op tot nu toe.

De datum zal ongeveer november-december worden, we wachten geduldig op Ilya uit New York, zodra zij het paspoort van Max binnen heeft, kan zij ons vertellen wanneer zij naar Nederland komt, maar het zal in ieder geval op zaterdag zijn, dit ivm dat dan de meeste partners/oppassers thuis zijn om op onze schatjes te passen en de mama's even lekker hun gang kunnen gaan!!

Groetjes, Marieke

HIya mommas!

Wat lief dat jullie op mij willen wachten! (bedankt daarvoor cissy) en ik zou het echt te gek vinden als dat gaat lukken. Maar als jullie een datum willen prikken voordat ik weet wanneer ik daar ben dan moeten jullie dat gewoon doen hoor. Ik snap dat er best wat planning in zoiets gaat zitten en op een gegeven moment moeten er knopen doorgehakt worden. Maar nogmaals, zodra ik weet wanneer ik kom dan laat ik het jullie allemaal meteen weten zodat ik er ook bij kan zijn.

Overigens zou ik graag stemmen voor de afternoon teaparty of de zilveren ringen. (hahaha ik zag ook dat er een cursus buikdansen was, dacht dat we daar nu allemaal juist de ideale buiken voor hadden, maar het staat niet op het "stemlijstje!)

Ajuus, ilja

Hey!
Ik vind sieraden (gewoon met leuke kralen toch?) maken wel heel erg gaaf!
Liefs Esther

Terug
Bovenaan