STEMMEN Mama's day out!!! Niet meer reageren op vorig topic!

Mag ik nog een voorkeur aangeven? Zo ja, daan is dat sieraden maken, zoals Esther zegt, met kralen!!

Groetjes Fonske.

Sieraden maken lijkt me ook wel leuk! Utrecht is voor mij wat minder ver rijden dan Almelo. Het is denk ik wel goed om niet te lang meer te wachten met een datum te prikken, agenda's lopen snel vol in die kadootjesmaanden!

Lisenka mv Tessa

Hai meiden, was ik ook weer eens.

Ik vind het moeilijk want eigenlijk kunnen wij momenteel niet zo goed zomaar 40 euro missen dus ik denk er nog even over na.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar sieraden maken, als ik besluit wel mee te gaan.

Groetjes Fennie en Jente

Hoi,

Sorry wat minder actief maar lees wel af en toe mee. En een workshop is zo gaaf, wel een moeilijke keuze, 1 tot en met 5 zijn allemaal leuk. Maar ik stem voor het sieraden maken

Groetjes Nanda

PS. als iemand toch de workshop in Valkenswaard (Bonbon) wil gaan doen dan hou ik me ook aanbevolen, lijkt me super gaaf.

Tussenstand:

Preston Palace-5

Zilveren ring-4
Sieraden-10
afternoon teaparty-1

Kom op lady's waar blijft de rest???? Utrecht is best te doen voor de meeste toch?

Hoe kom ik nu weer aan die mini letters  (guus kom naar huus want er beuren rère dingn..)

nou ja en nu ik de tekst geplaatst heb, zijn ze weer normaal......

Nou dames, als het op een zaterdag valt dat ik ook vrij heb ga ik zeker mee.
Mijn voorkeur gaat uit naar sieraden maken.

groetjes pally

Ik ga voor de zilveren ring maken.
Is dat dezelfde locatie als het sieraden maken? Dan kunnen we nog kiezen wat we willen doen daar.

Enne.... ik begrijp dat het paaldansen dus geen optie is???

Tessie

Terug
Bovenaan