Sterkte Dattig

Hey D,

Een beetje positivieteit kan ik ook wel gebruiken pff. Maar ik geloof zowaar dat ik vandaag mn menstruatie ga krijgen....dat is al een reden om heel blij te zijn he. Nu maar hopen dat het doorzet en dat het niet gewoon een beetje roze blijft allemaal. Duimen dan ben ik daarna ook klaar voor de start he hahaha.

En Y,

Het gaat helemaal goedkomen dinsdag meid en emoties horen er bij joh. Ik heb het soms nog weleens dat het me wederom overvalt, het verdriet. Maar wel al minder dan eerst hoor.

Groetjes sterkte en liefs

Petra

Ja hoor heb ik dat... loop ik in de winkel vandaag en voel ik ineens... shit... Toch bloed. Ben ik nu late reactie aan het vloeien, ongesteld of wat... en ik maar denken dat het zo goed gaat en dat ik wat dat betreft nergens last van heb.
Heb de hele verdere dag me rot gevoeld met de jas ver over mijn kont... Bah bah bah.
Ga nu maar weer positiviteit tanken onder de douche en in mijn slaap...

Tot morgen
D

Hoi D,

Is helemaal normaal dat je alsnog bent begonnen met vloeien!
Hier was het precies hetzelfde, de ochtend na de curettage helemaal niks en na 1.5 dag ofzo kwam het weer terug en voor een paar dagen nog. Uiteindelijk was het wel helemaal klaar 6 dagen na de curettage en het stelde niet superveel voor, maar toch wel genoeg om maandverband mee te slepen enzo.
Ik had ook echt zoiets van: klopt dit wel?!?!? Dus ben gaan zoeken en kwam meer verhalen tegen en dat dit volkomen normaal was....

Hoop dat het bij jou ook snel helemaal weg zal zijn!

groetjes,
Marije

Hoi, bedankt joh, nu voelt het normaler. Oh ik heb zo'n baal dag, gaat een collega stralend vertellen dat ze zwanger is. Helemaal niet gepland maar toch heel blij. Ik kon haar wel schieten. Zij is nu elf weken, ik zou een paar weken verder zijn nu... Ok ik heb haar lachend gefeliciteerd, maar van binnen... Ik baal. Bah zeg!

Liefs D

oh bah dat kon er dan wel even bij he..... dat iemand doodleuk gaat lopen verkondigen ongepland maar ach toch wel leuk zwanger te zijn en dat terwijl jij net die curettage achter de rug hebt .
Vind het trouwens knap van je hoor dat je direct alweer aan het werk bent.... denk je wel om jezelf??? Die eerste 2/3 dagen na de curettage vond ik echt heftig met alles wat er ook in mijn hoofd gebeurde en daarna kwam het positievisme weer om de hoek kijken... maar of ik (als ik nog gewerkt had) direct weer was gaan werken weet ik niet.

Hier donderdag een 'vuurdoop'.... zwangere vriendin op visite die 1 a 2 weken verder is als ik was geweest...

groetjes,
Marije

bah! zo pijnlijk he, dat soort dingen!! het is zo stom, de ene keer kan ik er heel goed tegen, en de andere keer kun je me echt opvegen van verdriet. mijn verlangen wordt steeds groter lijkt wel, hebben jullie dat ook?
liefs s

@S, het is bij mij natuurlijk nog maar kort geleden en zit nog in de eerste maand na de curettage... de wens is wel sterk, maar kan nog niet beoordelen hoe het de komende maanden zal gaan (al hoop ik natuurlijk heel vurig dat we geen maanden hoeven af te wachten om er achter te kunnen komen hoe ik me dan ga voelen).

Ik merk wel dat ik enorm lijf/ buik gericht ben.... voel ik iets, wat zou het zijn, zou het wel goed zitten of is er toch iets mis gegaan of is het juist heel gunstig allemaal wat ik voel etc etc. Zoals nu ook heb ik een zeurend gevoel in mijn buik, wat is dat nou weer?!?!

groetjes,
Marije

hoi marije,
ja dat heb ik ook, alles wat ik ook maar voel in m'n lijf maakt me alert. ik heb zelf ook het idee dat er 't een en ander is veranderd sinds ik zwanger ben geweest. het was mijn 1e zwangerschap, dus ik weet niet of het erbij hoort ofzo, maar ik heb ook snel zo'n zeurderig gevoel in m'n buik, heb sneller gevoelige borsten en zit onder de puistjes. en zoals vandaag, dan moet ik weer heel veel plassen en dan denk ik ook meteen dat het er misschien wat mee te maken kan hebben, omdat ik dat ook had toen 'k zwanger was maar het nog niet wist. heel vervelend, ik word er enorm onzeker van.
groetjes s

Terug
Bovenaan