Sterkte Dattig

Hee ja die puistjes heb ik ook! Goh... echt handig dit forum.

Ja direct weer gewerkt, of het knap is weet ik niet hoor. Kop in het zand techniek is soms fijn en soms rot, zoals vandaag dan.
Maar serieus: lichamelijk heb ik echt nergens last van (alleen dat doorlekken van gisteren vond ik zoooo genant), vrijdagavond heb ik al paard gereden en zaterdag stond ik dozen te sjouwen (verbouwing thuis), ging allemaal. Vandaag voel ik me wat zieligjes.

Heb het met je te doen hoor met je zwangere visite! De 'gewone'   zwangere vrouwen moesten verboden worden. Voor even dan... Ik wil ook van die glimoogjes en weer mijn hand op de buik...genieten... Oh OH OH wat zijn we weer zielig!

Pfff liefs D

Hoi meiden,

En ja hoor, ik heb ook de puistjes pfff ellende zeg hahaha. Het zal wel zo horen ofzo. Je hele hormoonhuishouding heeft door elkaar gelegen he.

Ook ik heb wel moeite met zwangere vrouwen af en toe. Soms kan ik er goed tegen en soms ook niet. Het ligt maar net aan mn dag geloof ik. Rare wezens zijn we hahaha.

Groetjes Peet

quote: s77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 19:43:29'));

hoi marije,
ja dat heb ik ook, alles wat ik ook maar voel in m'n lijf maakt me alert. ik heb zelf ook het idee dat er 't een en ander is veranderd sinds ik zwanger ben geweest. het was mijn 1e zwangerschap, dus ik weet niet of het erbij hoort ofzo, maar ik heb ook snel zo'n zeurderig gevoel in m'n buik, heb sneller gevoelige borsten en zit onder de puistjes. en zoals vandaag, dan moet ik weer heel veel plassen en dan denk ik ook meteen dat het er misschien wat mee te maken kan hebben, omdat ik dat ook had toen 'k zwanger was maar het nog niet wist. heel vervelend, ik word er enorm onzeker van.
groetjes s

Hoi S,

Ben dus wel 2 keer eerder zwanger geweest en die zw.schappen voldragen en op zich is je lijf dan ook wel de weg even kwijt hoor na een bevalling. Had echter niet dingen als gevoelige borsten en puistjes.... wel meer last toen ik weer ongesteld werd de eerste keer met een hele lange aanloop van zou het nu wel of niet etc etc.
Het is ook zo misleidind dat een heleboel dingen die bij een zw.schap kunnen horen ook net zo goed optreden als je ongesteld moet worden.... het laatste halfjaar toen we niet eens bezig waren voor een kindje had ik bijv. dat ik misselijk was de dag voor ik het daadwerkelijk werd. Zo stom, want toen wist ik gewoon zeker niet zwanger te zijn en dan ga je alsnog twijfelen omdat je lijf zo 'raar' doet.

groetjes,
Marije

Hi Marije,
ja, op zich is het ook niet zo raar dat je lichaam er een tijdje van van slag is. en het kan misschien ook best wel dat er nu wat 'tussen je oren' is gaan zitten, denk je niet? voor de zwangerschap had ik ook vast wel 'ns 'n gek gevoel in m'n buik of borsten, maar dan leg je het verband nog niet, omdat je het nog nooit hebt meegemaakt.
vandaag vertelde een andere vriendin van me dat ze zwanger is. heerlijk voor haar. ik moet zeggen dat ik er dit keer erg goed tegen kan, qua "jaloerse" gevoelens enzo, gelukkig maar. alleen begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen, of ik wel goed in elkaar zit enzo. ik zit nu op dag 20 en heb nog steeds geen positieve ovulatietest, ik snap er niets van. ben soms zo bang dat m'n lijf het niet meer goed doet na die hele miskraam en curettage.
sorry zit een beetje te zeuren geloof ik.
liefs sab

dankjewel!!!
is toch wel fijn ja...je zwabbert zo heen en weer qua gevoelens en buien... daar kun je toch ook niet continue je vriend mee lastig vallen...terwijl hij op z'n werk zit bijvoorbeeld haha!
dankje!
s

Terug
Bovenaan