<p>Hoi allen, </p><p>Ik besefte me tijdens het lezen van de zoveelste topic hoe fijn het is om met elkaar te sparren over het oh zo ongrijpbare thema “zwanger worden” dat ik heb besloten om zelf ook een topic te openen. Ik ben 27 jaar, sinds nov 18 gestopt met de pil en sinds maart 19 actief bezig met zwanger worden. Ook ik zie de babys in mijn omgeving uit de grond schieten en steek veel energie in het eeuwige relativeren als het weer een maand niet is gelukt. Sinds het stoppen met de pil heb ik een vrij regelmatige cyclus, voel en spot ik met ovu testen iedere maand een eisprong, maar word ik zeer weinig ongesteld… Ik vraag me af of dit goed is/herkenbaar is bij anderen? Verder heb ik afgelopen juni twee dagen twee hele lichte streepjes gehad op de kv5v5, maar uiteindelijk na slechts 1 dag overtijd ongesteld geworden. Ik hoor heeeel graag jullie ervaringen en verhalen, zodat we elkaar kunnen steunen en onze vaak nuchtere mannen iets minder kunnen belasten met onze angst, zorgen en piekergedachten ? </p><p>Liefs, Nathlin</p>