Steunbron! Ronde 7, na jaar stoppen pil

Helaas... gisteren is mijn menstruatie begonnen en heeft zich ook doorgezet. Dan maar weer hopen op de volgende maand. 

Jij succes de komende dagen, hopelijk blijft het bij jou wel uit! ??

Hoi ladies,
helaas heb ik ook ervaring met lang wachten... Wij hebben net ronde 11 gehad en helaas weer ongesteld. Wel drie jaar geleden een miskraam gehad, dus ik kan zwanger worden. 
Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben benieuwd wat de vervolgstappen zijn.

[quote quote=10268954]Helaas… gisteren is mijn menstruatie begonnen en heeft zich ook doorgezet. Dan maar weer hopen op de volgende maand. Jij succes de komende dagen, hopelijk blijft het bij jou wel uit! [/quote]
Ah jeetje wat jammer! Hoe voel je je erbij. Inderdaad dan maar weer vooruit kijken!  Hier helaas ook alweer ongesteld geworden en weer wachten... eisprong telkens pas rond 38e dag dus ik moet heel lang wachten weer wss. 

[quote quote=10268962]Hoi ladies, helaas heb ik ook ervaring met lang wachten… Wij hebben net ronde 11 gehad en helaas weer ongesteld. Wel drie jaar geleden een miskraam gehad, dus ik kan zwanger worden. Vrijdag heb ik een afspraak bij de huisarts. Ik ben benieuwd wat de vervolgstappen zijn.[/quote]

Jeetje wat rot dat het deze ronde voor jou niet is gelukt, veel succes bij de huisarts, ik neem aan dat ze je nu wel doorsturen naar het ziekenhuis. Laat je even weten hoe het ging? 

Ja op de dag zelf even ontzettend verdrietig maar gelukkig maar daarna weer met volle moed de volgende maand in, ronde 11. Heb gelukkig een redelijk constante cyclus van 28-30 dagen. Verwachte eisprong is nu rond 8 december en NOD dan ongeveer 23 december.. hopelijk met kerst een mooi cadeautje!?

Jammer dat het voor jou helaas ook niet gelukt is! Lijkt me lastig zo'n late eisprong.. 

@yara, goed dat je toch weer met volle moed er tegen aan gaat! ik ga voor je duimen hoor. Zal zo mooi zijn met kerst :).

@ikbendoutzen, ik houd je op de hoogte. Vind het wel spannend hoor. 

@Vrouwtje K; ik ben ook benieuwd wat jullie vervolgstappen zullen zijn! Wij hebben in oktober ook beide onderzoeken laten doen welke gelukkig goed waren. Mocht het in december niet gelukt zijn worden we verder doorverwezen.

We hebben een doorverwijzing naar het zh gekregen. Eerst moet vriendlief zijn zaad laten onderzoeken. Als de uitslag binnen is, zal de afspraak in zh gemaakt worden. 
De huisarts vond het goed dat ik nu aan de bel trok. 95 % van de stellen zullen binnen een jaar zwanger worden. Ik vond het fijn dat hij zo mild reageerde en direct stappen gaat ondernemen. 
Het wachten duurt al zo lang, haha. 
@Yara fijn dat de onderzoeker in ieder geval goed waren. Ik hoop toch zo dat je straks zwanger bent en dat al dat medische gedoe achterwege gelaten kan worden. 

Terug
Bovenaan