Steunbron! Ronde 7, na jaar stoppen pil

Hallo Nathlin,    Fijn dat je dit topic opent, je verhaal is heel erg herkenbaar en fijn om hier wat steun en ideen op te doen.  Je bent ook al best een tijdje bezig, opzich wel een goed teken dat je een stabiele cyclus hebt. Je zou eens met je man kunnen nadenken wanneer je wel de stap maakt richting huisarts maar ik snap ook dat je het liefst buiten het ziekenhuis wilt blijven.  Bij mij gestopt januari dit jaar 2019 met pil, na 6,5 maanden pas eerste keer menstruatie, ik had de toen net gemaakte afsraak bij de gyn afgezegd. Daarna 1 keer een periode van 38 dagen met eisprong (op dag 31)maar een luteale fase van 7 dagen.  Nu ronde twee nog geen eisprong en zit alweer op dag  20.....  hier en daar word ik flink onzeker over de werking van mijn lichaam en twijfel ik of ik misschien toch die afspraak bij de gyn moet gaan maken.    Tussen alle perikelen door probeer ik het ook los te laten en eerst toch aan te kijken of het zo lukt.     Ik lees en denk graag mee hier?

Hoi Nathalin.

Heel erg herkenbaar je verhaal. Ben sinds april 2019 gestopt. Gelukkig meteen daarna ongesteld geweest. Sindsdien is elke cyclus anders geweest van 27 tor 33 dagen. Weel of weinig klachten. 

Succes

Hoi,
Hier helaas ook in november niet gelukt. We gaan inmiddels ronde 11 in, kon het eigenlijk vrij snel weer loslaten.. maar hoe langer het duurt hoe meer het me bezig houd.
Afgelopen cyclus had ik bloedingen tussentijd En mijn luteale fase wordt steeds korter. Ik heb contact gehad met huisarts hierover omdat het vreemd vind en de afgelopen cyclussen eigenlijk niet had. morgen hebben we de afspraak om e.e.a. te bespreken. Ben erg bbenieuwd wat de vervolgstappen zijn omdat we ook al.bijna een jaar bezig zijn.
Succes allemaal! 

Pfff herkenbaar en ik heb helaas een onregelmatige cyclus.. 
Op dit moment is het bij onze beide vriendengroepen ook babyboom.. Of ze zijn er al uit of komen er straks uit met een opmerking tussendoor zou fijn zijn als jullie ook kinderen zouden hebben dan zitten ze qua leeftijd mooi bij elkaar ?

Inmiddels ook uitslag van mijn vriend ook gelukkig als goed teruggekregen dus er zou vanuit ons beide geen probleem moeten zitten waardoor het niet lukt. Nu in afwachting of deze ronde (nr. 10) gelukt is, verwacht mijn menstruatie rond  26/11 dus het blijft nog even spannend.. tevens nu na 4 maanden gebruik van ovulatietesten deze even aan de kant gelegd, voelde iets minder druk in die week.. fingers crossed!!!

[quote quote=10266143]Inmiddels ook uitslag van mijn vriend ook gelukkig als goed teruggekregen dus er zou vanuit ons beide geen probleem moeten zitten waardoor het niet lukt. Nu in afwachting of deze ronde (nr. 10) gelukt is, verwacht mijn menstruatie rond 26/11 dus het blijft nog even spannend.. tevens nu na 4 maanden gebruik van ovulatietesten deze even aan de kant gelegd, voelde iets minder druk in die week.. fingers crossed!!![/quote]
Wat spannend, fijn van de goede uitslagen! Ik ga heeel hard voor jullie hopen!   Mijn nod ligt op de 29ste ??

Terug
Bovenaan