Stiefkind is dit normaal?

Dames? Dames van die leeftijd? Kom op zeg. Het kind is 10… kind ja. Basisschool leeftijd. Door jouw taalgebruik en dingen die je opvallen vraag ik me af hoeveel ervaring jezelf hebt met kinderen opvoeden
On topic; ik lees niks geks. De tablet kun je iets van vinden of niet, maar dat is wel de jeugd van tegenwoordig. Alleen ben jij niet de persoon die er iets van moet vinden. Dat is iets voor haar ouders.
Demilouna zegt " Om vervolgens de hele dag op een tablet te zitten en je er bijna geen contact mee krijgt" dus je leest niks geks?? De hele dag op een tablet is keigoed natuurlijk.

TO heeft toch ook een behoorlijk duidelijke mening over het knuffelen, in bed komen in de nacht en het samen douchen. Dat is echt volkomen normaal, sowieso tussen vader en dochter, en al helemaal als je 10 bent
Als mijn vader gescheiden is en er komt na een paar maanden daten een dame in mijn huis die zich meent met mij te moeten bemoeien zou ik ook lekker wegduiken achter mijn tablet ja

Dat is wel makkelijk om te zeggen "dat is de jeugd van tegenwoordig" het ligt eraan hoe jij je kind opvoed. Jou huis, jou regels punt.
Het is dus niet HAAR huis. En al helemaal niet HAAR kind. Het is zijn huis, en zijn dochter, en dus ZIJN regels inderdaad. Kunnen omstanders van alles van vinden, maar die hebben er simpelweg niks van te vinden.

Als je vind dat jeje kind goed opvoed als je hem heel veel aantal uren achter een tablet zet en daar goed aan doet omdat je zelf je rust wil ben je niet echt lekker bezig zou k zeggen.
Goed lezen is ook een vak. Ik zeg namelijk nergens dat ik de opvoeding goed vind. Ik ben van mening dat iedere ouder zelf bepaalt hoe hij of zij zijn/haar kind opvoedt.

Ik ben in dit geval van mening dat als je aan het daten bent, je echt niets te zeggen hebt over de opvoeding. De dochter is niet eens stiefdochter in deze fase van de relatie.

Terug
Bovenaan