stilletjes juigen!!

nou ik moet zondag ongesteld worden maar ik heb testen gehaald die 4 dagen eerder kunnen omdat ik naar de tandarts moet ivm kies die eruit gaat!
en ivm verdoving! nu zag ik na 3 min een klein streepje dacht ik! maar 2 min later was hij behoorlijk duidelijk!
ik durf gewoon niet te geloven dat het nu al raak is!
ik doe later nog een test en vertel het dan mijn hubbie!!! moet ff bedenken hoe!!! wil het speciaal doen.. maar ik schreeuw het bijna uit!!

liefs

Hoi Mommy,

Gefeliciteerd!! Geniet ervan!

Ook ik mag zondag gaan testen, maar mijn man is het weekend niet thuis dus zal het pas daarna komen. Heb jij al vage klachten of wist je gewoon dat je zwanger bent? Ik heb namelijk nergens last van maar heb wel het idee dat ik zwanger ben, maar weet niet waar ik dat op baseer. Misschien wil ik het te graag.
Sorry voor mijn verhaal.
Maar super gefeliciteerd!!

Liefs, Anne

hey dank je! ik durf niet blij zijn! raar he! ik ga nog weer testen met een vclearblue..
maar het streepje is gewoon dik! hihi

ik heb rare klachtjes, Moe, slecht slapen, hele warme wangen, verhoging, beetje trillerig!

ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is!! succes!!! enne geen sorry voor je verhaal! ik zou ook zulke vragen hebben!!

liefs

nou de clearblue zei heel snel ZWANGER! kan dat al? deze kan je pas doen vanaf de eerste NOD..
maar goed we gaan nu nog 1 halen die zegt hoeveel weken! ben benieuwd!

liefs

nou lang? dit was de eerste poging! ik was al 6 maand van de pil af en ik zei als het gebeurd dan gebeurd het.. maar nu had ik gewoon een hele rare cyclus dus ik had ovulatietesten gedaan zodat ik een beetje wist van hoe of wat! en tja meteen raak dus...
ik ben zoo blij!

liefs en bedankt voor het reageren!

Hoi Mommy,
Is dat niet ook een test die je al iets eerder kunt doen? Misschien heb je dan wel al een heel hoog HCG gehalte.
Ik heb ook wel van dat soort vage klachten, maar die klachten kunnen ook van iets anders zijn. Maar ik heb helemaal geen last van mijn borsten en dat is meestal wel een goed teken.
Geniet er lekker van!

Terug
Bovenaan