stilletjes juigen!!

nou ik heb nog 2 tests gedaan een van Mattcare en 1 van clearblue die zegt hoeveel weken.
gewoon 1 a 2 weken, maar dus wel ZWANGER!!!!
ik begin nu echt blij te worden...dit voelt gewoon goed!

Hoi Anne, ik wist het ook dat ik zwanger was! Gewoon door vage klachten en een 'gevoel'. Ik rook ineens alles heel sterk en mijn borsten deden zeer. Dus een test gedaan en 'ja hoor!'. Inmiddels is hij alweer bijna 9 maanden oud. Heel veel succes met de test en hopelijk daarna aan de (alcohlvrije) champagne!!

Hey mommy
gefeliciteerd met je zwangerschap,ik heb zelf afgelopen dinsdag positief getest op mijn NOD ook 2 testen gedaan eerst een vroege test van predicor voor 4 dg voor je NOD.kwam na 10 geen streepje,toen een gewone van kruidvat was meteen positief na ongeveer 20a25 min kwam ook bij die vroege test een lichtrose 2de streepje.dus ik geloof niet meer in vroege testen.gewoon geldklopperij,tenminste die ik hadt dan.
liefs jootje

Hoi Mommy,
Ook ik heb vandaag getest met een vroege test van Predictor (heb zondag of maandag mijn NOD) en er kwam echt een super licht streepje, je zag hem amper. Gelukkig was mijn man erbij en heeft het dus ook gezien. Hij zegt een streepje is zwanger, maar ik ben een beetje bang dat we het ons verbeelden omdat we het zo graag willen. Wel had ik dit bij de eerste ook, dat het streepje echt heel vaag was. Voor ons zou dit onze derde worden en mijn 5e zwangerschap, dus voorlopig durf ik sowieso nog niet te genieten. Ga woensdag ofzo nog maar eens een test doen.
Liefs, Anne

Terug
Bovenaan