Stoel in babykamer?

Hi mama's (to be)!
Ik ben even benieuwd, of jullie een stoel in de babykamer hebben staan waar je je kindje in gaat voeden. Zo ja, wat voor soort stoel hebben jullie en waar hebben jullie deze gekocht? Tips zijn zeer welkom ♡♡
Liefs, Ilona.

2 kinderen verder, nooit een stoel in de babykamer gehad en nooit gemist. Voeden gebeurt gewoon beneden of in ons bed, ik snap her nut van zo'n stoel gewoon niet als je ook 3 meter verderop in je bed kan voeden haha. Maargoed, er zijn ongetwijfeld ook moeders die een stoel wel heel fijn vonden dus tja, t is nogal persoonlijk denk im.

Bij m'n eerste dochter had ik wel een stoel. Schommelstoel van IKEA. Hier zat ik vooral savonds in voor de avond en nachtvoedingen. Bij m'n tweede dochter was de kamer te klein om er nog een stoel bij in te zetten en ben ik gewoon in m'n bed gaan voeden. Vond ik eigenlijk net zo makkelijk. Vooral ook omdat ik haar een tijdje rechtop moest houden ivm reflux. Zat ik tenminste lekker warm.

Ja, bij beiden een stoel gehad. Een simpele fauteuil met leuningen. Zodat we makkelijk eb snel flesjes konden geven s nachts.

Tot een jaar of 3 heeft die bij de oudste gestaan. Ik ging er ook zitten om boekjes voor te lezen, of eventjes knuffelen tijdens lastige nachten bijvoorbeeld.

Als je er ruimte voor hebt raad ik het wel aan

Wij hebben zo'n wipfauteuil van de Ikea (Poang heten ze geloof ik). Ik ben er heel tevreden van! Zit goed en wanneer ons meisje het moeilijk heeft om in te slapen, ook ideaal om te helpen bij het in slaap wiegen/wippen. Plus, hoeft ook helemaal niet duur te zijn.

Voor als ze echt mini zijn is het nog niet eens zo nodig maar als ze iets groter zijn is het ideaal om boekjes te lezen, bij ze te zitten als ze niet kunnen slapen etc. Ik heb een schommelstoel van jysk. 

Wij hebben in beide kinderkamers ook een feuteil. Handig voor voedigen en later als ze ouder zijn om boekjes te lezen voor het slapen. Wij hadden er een van Ikea. Een schommelstoel zou ik niet aanraden want die gebruik je op den duur niet meer als ze wat ouder zijn om rustig een boekje in te lezen.

Terug
Bovenaan