Stoel in babykamer?

Ik had en heb nu ook weer een fauteuil van de IKEA in de kamer staan. Nu kwam de stoel uit mijn eigen kamer en staat die daar voor zolang als nodig maar vond het heerlijk om daar ff te kunnen zitten en later idd ook boekjes te lezen.

Ik heb de Strandmon fauteuil van de Ikea. Ik ben er erg blij mee, geef vaak de voedingen op haar kamer. Vind t zelf ook prettig, als er bijvoorbeeld ook visite is, dat er een rustig plekje in huis is voor haar om te drinken.
Ook fijn om straks met haar boekjes te kunnen lezen.

Wij hebben ook een stoel staan, ook de Strandmon van Ikea. En ik zou echt niet zonder kunnen.
De avond- en nschtvoedingen geef ik in die stoel en juist niet op mn eigen bed/kamer, zodat mijn partner gewoon door kan slapen.
Ook zit ik er vaak met de baby als die niet goed kan slapen of s nachts ergens last van heeft. Dit is de derde en ook bij de oidste twee vaak in gezeten met ze, bijvoorbeeld ook als ze ziek waren.
Ik vind deze stoel erg fijn, omdat de leuningen voor mij precies hoog genoeg zijn om mijn armen op te leggen als ik borstvoeding geef. Met nog een voedingskussen ervoor zit je helemaal lekker en veilig en hoef je niet bang te zijn je baby te laten vallen als je per ongeluk in slaap valt (wat met dat slaaptekort soms bijna niet te voorkomen is)

Hier ook een stoel in de babykamer. Weinig gebruikt. Ik kan geen borstvoeding geven in een stoel, daar ben ik (met bijna 2 jaar ervaring) veel te onhandig voor. Ik voedde altijd in bed. Alleen een boekje voorlezen in de stoel ging wel, maar nu ze ouder zijn zit ik gewoon bij ze in bed met lezen. 

Ik gaf de laatste avond fles van mn zoontje altijd in die stoel.. en later gebruikt toen hij verlatingsangst had om naast zn bedje te zitten tot hij sliep..
Bij mn dochter nooit 1 gehad en nooit 1 gemist. Ze is nogal ongeduldig en luidruchtig als ze honger heeft dus altijd voor de zekerheid beneden n flesje gegeven zodat mn zoontje niet wakker zou worden.. daarnaast was er op haar kamer gewoon geen plek voor een stoel..

Ik heb een rotan schommelstoel, staat hartstikke leuk stof te happen haha! Ik sliep het eerste jaar samen met mijn dochter en dus nooit in de stoel gevoed. 
Ze is nu 1.5 en heel soms zitten we er in. Als ze wakker is geworden 's nachts en even troost nodig heeft. 

Wij hebben een goedkope schommelstoel staan die eigenlijk niet lekker zit. Maar prima om boekjes in voor te lezen. Voeden altijd gewoon in bed gedaan. Wat hierboven ook al gezegd wordt, veel te koud..

Terug
Bovenaan