Stoere jongens naam gezocht!

Download voor de grap eens de Zwitsal namen app.
Soort Tinder voor babynamen haha.

Staan echt mega veel namen op, Hollandse, populaire en hele aparte.
Wij hebben hier de naam van onze dochter vandaan. Mooie Hollandse met 4 letters :)

Namen kiezen vonden wij ook erg moeilijk. Ik was 39,2 weken zwangen en toen bedachten we de naam Rens voor een jongen. Een uur later braken mn vliezen. Hoe toevallig toch? Rens komt niet vaak voor en is toch heel stoer.. vind ik dan ?

Wat grappig dat Ezra een optie is bij jullie, het is onze eerste keus en ik hoor m echt nergens! Ook geen reacties erop haha dus top dan blijft ie origineel ??
Verder hebben we nog Noah (maar wordt veel gegeven geloof ik), Jaron, Jonah en Boaz op ons lijstje

Mimi: op Ezra kwamen we omdat we “Pretty little liars” keken. Weet niet of je het kent? Vond het toen wel mooi klinken! En zag hem laatst weer voorbij komen. Jullie eerste keus dus, leuk! Je hoort de naam idd niet vaak.
en waauw wat een reacties! Iedereen super bedankt!! Mijn vriend kwam vanmorgen ineens en heeft zich bedacht: hij vind toch Sef / Sev wel leuk. Morgen de geslachtsbepaling afwachten en dan gaan we zien of het een jongensnaam of een meisjesnaam word. :) we hebben in elk geval de namen voor de geslachtsbepaling!! 
Iedereen succes nog met namen zoeken, leuk al die tips te lezen, wie weet hebben nog meer mensen er wat aqn :-D

Terug
Bovenaan