stomme testen toch..

A

Anoniem

Guest
hoi..mijn eerste 2 cyclussen waren heel lang en mijn vorige netjes 28 dagen..nu zit ik inmiddels weer op 33 dagen.ik werdt gisteren gek van ongeduld en heb getest,ook z"on test van etos dat je twee streepjes moet zien...nou ik zag naast dat duidelijke streepje ook een heel vaag streepje???ik las dat dat ook raak kan zijn..twijfel twijfel.mag je dat ding ook bij het licht van het raam houden ?.ik voel me niet zwanger ofzo maar denk dat ik woensdag toch even een clearblue test ga halen.het zal al wel vlot raak zijn.als je test negatief is zie je dan toch helemaal geen tweede streepje?mischien wordt ik wel gek en is het weer een langer cyclus.wat een gedoe toch allemaal he.ik las trouwens dat je een test het beste s morgens kunt doen ivm een hoger gehalte van dat hormoon in je urine.mischien een tip voor jullie..nou jullie horen het gauw van mij XXpiewie.

Hoi,

Als je een heel vaag streepje ziet (ook tegen het raam) dan is het een streepje..... Als ik jou was zou ik idd over een paar dagen nog een test doen, maar volgens mij....
Ik heb altijd getest met de testen van de etos en ze hebben er bij mij nog nooit naast gezeten.

liefs lin (mama van 4)

hoi piewie,

ik zit nu ook op 33 dagen ben 7 december het laatst ongi geweest vorige week tweede test gedaan negatief. Ik denk dat jij nog een test moet doen!!! Misschien zijn de streepjes dan meer zichtbaar succes!!!

o leuk die snelle reacties..en suus wat grappig zeg ik was ook 7 dec voor het laatst ong wat grappig zeg!
jammer dat jij geen succes had trouwens.nou tot gauw..X

Hoi hoi

Ik heb denk ik in het jaar dat wij bezig waren een stuk of
15 testen gedaan...... Nog nooit kwam er een streepje,
totdat ik echt zwanger bleek te zijn. Volgens mij kan er
ook helemaal geen streepje komen als je niet zwanger bent....
Dus van mij: GEFELICITEERD!!

Liefs ANnet

Hoi hoi,
Ik had ook bij mijn zwangerschappen de eerste testen steeds een heel licht streepje. En dan steeds bij het raam houden ....  
als ik dan een paar dagen laten wederom testte stond er alle drie de keren een dikke vette streep.
Test donderdag of vrijdag gewoon nog een keertje. succes ermee
groetjes

Hallo!!

ik had 08 jan me NOD, ben nog steeds niet ong en heb ook niet echt zo'n gevoel dat het eraan zit te komen (af en toe wat vage krampjes/steekjes maar anders dan dat ik ong wordt).
dat is natuurlijk wel goed maar ook verwarrend.. want vanochtend heb ik een test van etos gedaan en  daar kwam maar 1 streepje uit :(
1 blauwe zoals t hoort en daarnaast een heel vaag  geen blauw streepje (bij het licht van het raam).
nou wil ik natuurlijk graag denken dat het gwoon zo is, een streepje is een streepje maar ik zat te denken, zou dat niet gwoon het aanduidende streepje zijn waar het blauwe streepje zich moet vormen??
hmm ik hoop dat ik een beetje duidelijk uitleg wat ik denk..
ik ga over een paar dg nog een keer testen (ik heb er nog 1 van etos thuis liggen) en hopen dat er dan wel wat duidelijkheid uit komt..
nou succes jullie en bedankt voor t lezen van mn (lange) verhaal!!

grxx

ff   wat vergeten haha!!

@piewie:

wat voor een kleur vaag streepje zag je dan??
ik namelijk niet blauw.. jij wel??

grx

Terug
Bovenaan