stoppen borstvoeding

hey DeeDee,
en daarom al mijn excuus, iedereen moet kunnen wat ze willen en je hebt helemaal gelijk!
tegenwoordig gooien ze overal een pilletje of poedertje tegen aan terwijl gewone dingen vaak net zo goed helpen!
sorry, en opgelost!

liefs
 
Fijne reactie DeeDee... zo is het. Jij of je kind bepaald... en niemand heeft er iets over te zeggen.

Fijn trouwens dat je het weer ziet zitten, het is natuurlijk iets heel bijzonders wat je voor je kind kan doen en als je er voor gaat en het goed gaat dan is dat alleen maar heel goed.
Maar als je blijft twijfelen en op twee gedachten blijft hinken dan kun je misschien gewoon beter stoppen...

Zet m op h`e?
 
hallo iedereen :) even een update hier, Ik ben gaan kolven als een gek en leg Mika aan wanneer hij honger heeft,heb alleen de indruk dat ik weinig melk heb nu..als ik kolf tenminste..haal er maar weinig uit :-(..Mika lijkt tevreden na het drinken en heeft wel plasluiers..misschien dat ik ff geduld moet hebben.

Ik ben iig wel erg blij dat ik gekozen heb om door te gaan!! Alleen als het nu maar niet teruggelopen is door afgelopen week,toen ik maar 3 keer per dag kolfde..dat zou jammer zijn. We zullen zien..ik ga ervoor!! Dank jullie wel nogmaals..heerlijk om je vragen hier kwijt te kunnen.

Liefs Inge
 
Met kolven heb je altijd minder. Ik zou Mika gewoon vaker gaan aanleggen als je denkt dat je voeding terug loopt... als je dat een week volhoud is het weer op peil.
Je kunt ook tussendoor een beetje afkolven en op tijd weer aanleggen.

Als Mika na een voeding niet eerder komt, is je productie voldoende hoor.

Ps. Waarom kolf je nog?
 
Terug
Bovenaan