He truckerbabe:ik heb jou verhaal een tijdje geleden al gelezen(wist niet dat het van jou was)maar moest wel aan je denken toen ik het las.een heel mooi verhaal meid,en zo super dat je zo 4 mnd heb volgehouden.ik begrijp wel hoor dat je dan wat feller reageer als mensen proberen iemand anders langer door te laten gaan met bv.
iedereen moet doen wat hij denkt wat beste is voor jou en je kindje.
@Essje:en al een beslissing kunnen maken?
ik ben heel langzaam af gaan bouwen zo vanaf 7 mnd toen ging ze steeds minder drinken en steeds meer eten.de laatste 2 mnd was toen nog maar 1 of 2 keer per dag.zo geleidelijk gestopt en was de melk ook ver op.nu nog heel veel melk steeds,Kyandro drinkt ook nog erg veel moet ik zeggen...dus afbouwen wordt moeilijk nu.maar wil wel voordat hij 1 jaar wordt stoppen hoor,op een gegeven moment is het goed.en hebben ze het ook niet meer nodig.
liefs jootje
iedereen moet doen wat hij denkt wat beste is voor jou en je kindje.
@Essje:en al een beslissing kunnen maken?
ik ben heel langzaam af gaan bouwen zo vanaf 7 mnd toen ging ze steeds minder drinken en steeds meer eten.de laatste 2 mnd was toen nog maar 1 of 2 keer per dag.zo geleidelijk gestopt en was de melk ook ver op.nu nog heel veel melk steeds,Kyandro drinkt ook nog erg veel moet ik zeggen...dus afbouwen wordt moeilijk nu.maar wil wel voordat hij 1 jaar wordt stoppen hoor,op een gegeven moment is het goed.en hebben ze het ook niet meer nodig.
liefs jootje