stoppen met de pil...

A

Anoniem

Guest
Was het voor jullie een grote stap om te stoppen met de pil?

hoi

ik had een spiraaltje..... en ik vond de stap best wel groot. maar wij wilde/willlen zo graag een kindje.... maar wij hebben wel besloten om niemand te vertellen dat we druk bezig zijn met klussen. ze horen t wel als we zwanger zijn:p

gr. lautje

Hoi Tess,
Ik vond het geen grote stap om te stoppen, als we nog niet aan kinderen waren begonnen was ik ook gestopt. Ik was het een beetje zat om die troep te slikken, zo'n 9 jaar en was heel erg benieuwd hoe lang het zou duren voor mijn menstruatie weer op gang kwam. Gelukkig ging dat gelijk goed.
Groetjes Rene

Ik ben nog niet gestopt met de pil. Ik vind het best een grote stap. Op de een of andere manier maakt het me vreselijk onzeker.
We willen heel graag proberen om een kindje te krijgen dus ik kom elke maand weer een stapje verder om te stoppen....het is ook zooo lang geleden dat ik niet de pil slikte dat ik me niet eens meer kan voorstellen hoe het is!

Groetjes, Tess.

Hoi Tess,

Wij wilden graag zwanger worden, dus ik wilde maar al te graag stoppen met de pil. En ik ben niet van plan hem ooit nog te gaan slikken.

Ik heb sindsdien (bijna) nooit meer hoofdpijn en zo zijn er nog een aantal pluspunten op te noemen...

Groetjes

helaas ben ik zo'n fijne twijfelaar......maar áls ik een beslissing genomen heb, dan ga ik er ook echt voor!

Hoi Tess

Net als wat de andere meiden als zeiden, wilde ik ook graag een kindje, dus tja.. dan zit er maar een ding op: stoppen.

Ik vond het dan ook geen grote stap, het enige wat ik wel vond is dat
je wat minder zekerheid hebt, met de pil wist ik precies wanneer ik
ongi zou worden en kon ik ook een week doorslikken ivm vakantie, zonder
pil is dat natuurlijk niet   mogelijk.

Maar daarentegen heb ik zoveel voordelen, ben veel vrolijker, meer
mezelf, minder hoofdpijn en ga zo maar door, heb zelfs meer zin om te
klussen !!!

Weet ook niet of ik m weer ga slikken (als ik ooooit zwanger word).

groetjes, grover

voor mij was het geen grote stap om te stoppen, ik slikt hem al vanaf mijn 16 e tot mijn 23e dus.
maar heb veel last van migraine en dat is echt een hormoon kwestie en dat kon minder worden als ik met de pil zu stoppen en dus gestopt. wel met het idee dat we nu wel risico liepen om zwanger te worden maar dat was niet erg. komt het dan komt het, we zien het wel was onze gedachte.
maar ja langzaam aan wil je toch graag een kind en zijn we er nu al 6 mnd serieus mee bezig

liefs wilma

Terug
Bovenaan