stoppen met roken wie doet er mee????

Hoi meiden!
Ik ben sinds ik weet dat ik zwanger ben ook gestopr met roken. En ik rookte veel. Het is voor mij nog nooit zo makkelijk geweest om te stoppen als nu. Ik weet waarvoor ik het doe. Heel soms verlang ik nog naar een sigaretje en een wijntje.. Maar dan denk ik.. DOORBIJTEN!!!
Dus voor jullie even een hart onder de riem.. JULLIE KUNNEN HET OOK!!
Weet waar je het voor doet!
Succes!
Liefs Janneke

nou ik ben al gestopt sinds vorig jaar mei
dus ik doe automatisch mee

Ik wilde alleen even laten weten dat ik het echt super goed van jullie vind! Ik hoop echt dat jullie het volhouden! Heel veel sterkte!

groetjes,
Wietske

Meiden,

Ik ben trots op jullie !!!!!!!!! Misschien heb je  er geen zak aan dat ik trots ben op jullie of kan het je helemaal niets schelen  maar wie weet helpt het.

Groetjes, Angel

Heel goed van jullie om te gaan stoppen met roken!
Samen sta je sterker dan alleen he.
Ik doe ook mee hoor, al ben ik wel gestopt vanaf 1 januari,
maar vind het soms best wel moeilijk.

xx Syrah
  (32 wk)

Nou meiden jullie kunnen het hoor!

Zelf ben ik gestopt met roken toen ik net wist dat ik zwanger was, dus met 5 weken ofzo, en ik rookte echt best veel, pakkie per dag ofzo.
En nu ben ik 40 weken zwanger,en ik ben er echt trots op dat ik t heb kunnen volhouden.Maar je weet waar je t voor doet.
1 tip, als je behoefte heb aan een sigaret, sta dan op, en ga even iets doen, was opvouwen   of aanrecht schoonmaken,helpt echt!Dat leid je af.
Nou meiden zet m op!Jullie kennen t! toi toi toi
Liefs door  nog 1 dag pfffff

Nog een  onder de riem!! Helemaal top, meiden!!! Ik rook niet, heb vroeger wel eens gerookt maar meer voor de gezelligheid en nooit full time, zeg  maar. Maar ik kan me best voorstellen dat het heel moeilijk is om te stoppen!

Toch vind ik het altijd heel moeilijk om een zwangere vrouw te zien roken.. het is zooooo slecht voor je kindje!

Dus helemaal super dat jullie met elkaar de moeite nemen om te stoppen!! Zet hem op hoor!!

En voor de meiden die al gestopt zijn: Geweldig!!

Wat een goed initiatief dit!!!!!  Ben zelf 5 jaar geleden gestopt met roken (was een stevige rookster) en ik ben inmiddels zo blij dat ik geen slaaf meer ben van mijn sigaret. Ik was het echt zat dat mijn pakje sigaretten meer over me te zeggen had dan ikzelf.

Die peuk heb je gewoonweg NIET nodig (dat doe je jezelf alleen maar geloven). Er zijn  heel veel  gezonde  alternatieven waar je je ook prettiger of ontspannen van gaat voelen. Het is een kwestie van experimenteren waar jij je het lekkerste bij voelt. In geval van ernstige trek nam ik zelf altijd een pittig peprmuntje en voordat ik het wist was het heftige gemis alweer weg.

Heel veel succes meiden, geloof in jezelf!!

groetjes,
E

Terug
Bovenaan