stoppen met roken wie doet er mee????

Zodra ik zwanger ben stop ik met roken (nu in vewachting van de 3e).
Maar voor mij is de verleiding steeds te groot als  het kindje er eenmaal is en dan begin ik weer. Het is dan echt iets voor mij alleen waar ik in mijn drukke mamaleventje erg van geniet. Gevolg is wel dat je steeds weer meer en meer gaat roken en terug bij af bent.

Maar jullie doen het vast beter dan ik en bijdeze neem ik mij voor om nooit meer te gaan roken ook niet als het kindje er eenmaal is.

Sterkte en succes  voor alle zwangerstoppers !

He meiden,
Ik heb zelf nooit gerookt maar wilde even zeggen dat ik het super van jullie vind om te stoppen. Heel veel succes en sterkte en denk maar aan dat kleine wezentje in je buik als je er weer een wilt opsteken!!!
Mar

Hai allemaal,

Vandaag ook serieuze poging om te stoppen met roken     Ben nu 15 weken zwanger maar kon eerder de wilskracht er niet voor vinden. Hoop dan ook dat het me nu wel lukken gaat dus zou graag met jullie erover kletsen als het ff niet lukken wil.  

Alle andere ook heel veel succes met het stoppen met roken  

Groetjes Amanda

Oh en jeannet ik heb je toegevoeg op msn  

Dan weet je dat in ieder geval

Groetjes

Amanda

Hallo allemaal!!!
Ik wens iedereen die wil stoppen met roken enorm veel succes!!!
Zelf ben ik 6 jaar geleden gestopt met auriculotherapie, wát een mega ontdekking!! Ben wel 2 jaar geleden weer begonnen, toen mijn ex en ik uit elkaar gingen na 16 jaar. Maar sinds ik nu weer zwanger ben, vind ik het mega smerig..... bleeeehhhh!! Ik walg van de lucht, ook als mijn (nieuwe!!)  partner buiten heeft staan roken en weer binnen komt en hij de stank in zijn kleren weer mee naar binnen brengt.... bah!! Het kost mij dus geen moeite om de sigaretten te laten staan. Maar ik snap wel, dat het heel veel anderen echt moeite kost om wél te stoppen... SUCCES!!!!!

hallo..

vanaf dag 1 dat we wisten dat we zwanger waren zijn we beide accuut gestopt met roken,
en dat houden we tot nu toe goed vol..

kus tanja
16 weken en 6 dagen

Hallo meiden !

Ben nu zelf een half jaar gestopt met roken en ik doe nog steeds 2 euro per dag in een potje en dat stimuleert mij enorm.
Wat ik ook heb gedaan is iedere week dat ik was gestopt mezelf prijzen in vorm van stickertjes in m'n agenda, klinkt misschien kinderachtig maar was wel erg leuk om te doen en ook elke dag in m'n agenda schrijven dat ik niet heb gerookt.
Misschien hebben jullie wat aan deze tips !
Veel succes meiden en jullie kunnen het !!!!

Groetjes, Diana
Juli forum
( Woensdag 20 weken zwanger )

hallo mede zwangeren!
Ik ben nieuw hier maar zou heel graag mee doen met het stoppen met roken,ik voel me zo schuldig.
Ik ben 13 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje.
Bij de eerste heb ik ook de hele zwangerschap gerookt en dat wil ik deze keer anders doen,voor mijn kindje maar ook voor mezelf.
Ik wil vrijdag stoppen.
Succes allemaal.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan