stoppen met roken...

A

Anoniem

Guest
Wie is er nog meer gestopt met roken? Ben er nu een week van af. Heb al eerder pogingen gedaan, maar gaat me nu best goed af. "t is denk ik het idee dat het voor het goede doel is! Heb je een stok achter de deur he?!

ben aan het wachten tot m'n ongi afgelopen is... kunnen we ook gaan beginnen met klussen! 1e ronde....

Ps: ben hier vandaag voor het eerst maar vind het wel erg interressant om allemaal te lezen!

goed zo dat je gestopt ben, betere stok achter de deur kan niet denk ik.
ik was zelfd 1 jaar voordat ik begon te klussen voor mijn 1e kindje gestopt met roken en soms was het moeilijk, maar ja je weet waarvoor je het doet.
laat je nu maar snel zwanger worden

succes

liefs dimka

hoi hoi sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik per direct gestopt met roken en het valt me tot nu toe erg mee
Liefs Miranda

Hoi,

Ik ben gestopt met roken toen ik stopte met de pil en dat was 25 maart. Het valt me allemaal erg mee. Alleen soms met uitgaan is het wel eens lastig maar daar ben je dan ook zo weer overheen. Je weet waar je het voor doet, he!?

Liefs Taat

Hoi LinDo,
Ik ben zelf ook pas een week of 3 op dit forum.
Het is erg interessant en gezellig.
Ik ben zelf 27 en bijna 5 weken getrouwd.
We hadden alles erop en eraan.
De ceremonie op een kasteel we hadden het enige weekend met mooi weer dus de ceremonie werd buiten gehouden.
Mijn vader die me weggaf,mooie jurk en het feest werd in een grot gegeven,dus echt een dag om nooit t3e vergeten.
Maar ieder doet het op de manier en vol;gorde die hij zelf wil en als jullie eerst een kind willen moeten jullie dat zeker doen.
Maar nu even over het roken.
Wat goed van je dat je gestopt bent,volhouden!!
Ik ben nog niet gestopt met roken,zie er ook erg tegenop want ik rook best veel.
Heb altijd gezegd:als ik op de staaf plas en het is positief,dan rook ik mijn laatste om het te vieren.
Misschien duurt het nog wel een jaar voordat ik zwanger ben!!
Denk wel dat het dan gaat lukken want ik wil echt niet tijdens de zwangerschap roken(ook zou mijn man dat echt niet leuk vinden).!
Wij gaan nu ronde 2 in en hopen natuurlijk dat we snel zwanger zijn.
Heel veel S6.
Liefs mij.

Hallo allemaal,

Ik ben ook een roker en mijn man en ik hadden besloten met de pil ook de sigaretten de deur uit.
Dat hebben we gedaan en hij is nu al een half jaar rookvrij. Ik heb het helaas niet volgehaouden, ik kreeg hele heftige paniekaanvallen (die drie dagen duurden) toen ik bijna 5 weken gestopt was. Ik dacht dat het door het niet roken kwam en ben toen weer begonnen. Ze gingen niet over dus er was een andere oorzaak vor de aanvallen.

Inmiddels rook ik nog steeds maar ben zeker van plasn om te stoppen zodra het raak is!

Ook al ben ik bang om weer te stoppen, het zal er toch eens van moeten komen en ik kan geen betere reden bedenken dan een wondertje in mijn buik.

XK

hoi,

goed van je hoor dat je gestopt ben.

Zou ik ook moeten doen, is me hellaas nog niet gelukt, ben wel aan het minderen en rook de lichtste sigaretten die er zijn, maar het blijft natuurlijk ongezond.
Het is net als met afvallen, het knopje in me hoofd moet om, Ook ik heb mezelf gezecht als ik posi test, dan stop ik onmiddelijk.
Kan ik het niet voor mezelf, dan voor me ongeboren kindje.

succes meiden.

gr, Bambi

Hoi hoi,

Ik heb zelf voor 3 weken terug geprobeerd te stoppen en op mijn werk lukte dat aardig, maar zodra ik thuis was ging het een stuk moeilijker. Omdat dat net voor mijn vakantie was (die a.s. zondag afloopt) heb ik besloten me er nog even aan over te geven en na mijn vakantie serieus te gaan stoppen.

Voor een klein beetje hulp (wie weet helpt het) ben ik momenteel het boek van Allen Carr aan 't lezen en streven is om het voor zondag uit te hebben).

Waar ik nl. een beetje bang voor ben is dat ik ga snaaien zodra ik gestopt ben, en aangezien ik last heb van overgewicht is dat dan natuurlijk weer helemaal funest.

Liefs,
Con

Terug
Bovenaan