stoppen met roken...

Hoi Hoi,

Mijn vriend en ik waren beiden 8 maanden gestopt met roken endat ging echt hartstikke goed. Maar toen werd het emotioneel weer zo erg dat we min of meer weer begonnen. Wij zijn nu bijna 17 maanden bezig voor onze eerste en het wil niet lukken. We gaan binnen kort wel weer proberen te stoppen met roken. En hoop dat het dan wel lukt.

Liefs Bontrie

hoi hoi,
ik zelf ben gestopt met roken toen ik ging stoppen met de pil. Het gaat nu redelijk goed ik denk dat het komt omdat  je een stok achter de deur hebt. Ik moet nu volhouden ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben.  In ronde 1 nog wel hopelijk gaat alles goed. Jullie succes met zwanger worden.
groetjes mel

Hoi,

ik ben op 1 augustus gestopt met roken! Dus nu al mijn 7e dag rookvrij. We hebben het hele huis meteen schoongemaakt en alle asbakken weggegooid.

ik heb het heel erg moeilijk, vooral 's avonds. Ik wil elke keer een sigaretje pakken, maar die zijn er dan niet. het is ook zo'n gewoonte...
Ik mis het verschrikkelijk, maar het gaat wel goed.
Ik hoop snel zwanger te worden, want anders weet ik niet of ik het wel volhoud!

liefs Eefje

ik wil ook stoppen. Nu rook ik nog, en vrij veel ook. Deze week mag ik nog, zondag wil ik mijn laatste roken. Ik ben nu namelijk ongesteld, en wil het vanaf deze maand gaan proberen, nog 2 weekjes dus als het goed is. De vorige keer moest ik abrupt stoppen toen ik zwanger was (was heel snel raak, had ik niet verwacht) en daar heb ik het heel moeilijk mee gehad. Helaas ben ik daarna weer begonnen, had ik nooit moeten doen.
Na deze week stop ik voorgoed!

groetjes, Ellen

He allemaal,

Ik ben nu 6.5 weken rookvrij!! Jippie!!
Vond het erg moeilijk, maar pil de deur uit, sigaretten de deur uit!
Vooral de laatste twee weken heb ik het erg moeilijk, mijn vriend rookt ook nog dus dat maakt het er niet makkelijker op. Maar... zodra ik positief test stopt hij ook! dus dat is fijn..
Iedereen die gestopt is met roken: VOLHOUDEN!!
en voor de rest.. succes met het stoppen!

Jacqy

Hoi dames,

Ik vind het erg knap dat veel toch gestopt zijn. Ik zelf ben sinds 5 maart gestopt en vind het heerlijk. Ik slaap zelfs beter. Ik mis het ook niet. Als mijn vriend nu een sigaret opsteekt, vind ik het zo stinken. hahaha.

Succes met volhouden.

Groetjes,

Sara

ja ik ben nu 8-dagen nico-vrij en voel me ook een stuk vitter... ben me ook een partijtje poetserig in huis nu. Moet constant wat om handen hebben.
Heb er ook geen moeite mee als anderen roken, m'n vriend rookt ook nog steeds.
Was de eerste paar dagen wel goed chagerijnig, is nu gelukkig over.

Terug
Bovenaan