stoppen met roken...

hoi meiden
ik ben van mijn eerste kindje direct gestopt met roken toen we ervoor gingen
ik heb dan 9 maanden niet gerookt en dan het ik bijna 5 maanden borstvoeding geven en ik die tijd heb ik ook geen sigaret aangeraakt, maar tot ik stopt met borstvoeding ben ik terug gaan roken niet veel een sigaretje per dag maar dat ben ik gelijk weer gestopt omdat we een 2de wilde dus ja
maar ik rook nog wel als ik terug ongesteld ben als een beetje troost dat het niet raak is maar als mijn regels dan gedaan zijn stop ik ook terug want ik zou het persoonlijk   niet mogen gedroomt hebben dat ik tijddens de eerst weken gerookt hebt ik zou het mezelf niet vergeven want  het is toch bijzonder slecht roken tijdens je zwangerschap maar dat maakt iedereen voor zichzelf uit
groetjes tess

Hoi hoi,

ik ben gister voor het eerst uit geweest sinds dat ik gestopt ben  en  oeff, dat viel me niet mee zeg!
Om je heen zie je zoveel mensen roken, dat ik me afvroeg of ik niet net zo goed ook een sigaretje kon opsteken, ik rookte toch al mee.... maar ik ben sterk geweest met heel veel moeite en het is gelukt! Ben nu precies een week gestopt (8ste dag). Ik denk (hoop)  dat de moeilijkste periode nu wel geweest is

Hoi meiden,

Ik ben nu bijna 1 jaar gestopt en het is echt niet altijd makkelijk geweest. Ik ben voor mijn vakantie gestopt toen 5 weken naar Thailand gegaan en toen was ik er van af. Kon daar in die dorpjes toch geen sigaretten kopen. Toen ik thuis kwam was ik al van de nicotine verslaving af moest alleen nog aan het idee wennen dat ik niet meer "mag "roken. Als ik dan iemand zag roken dacht ik ahhhh zij mag wel roken en ik mag niet. HIHI zo voelde het echt. Maar ben nu zo ontzettend blij hoefde op mijn werk helemaal niet te wennen en alles in huis ruikt zo lekker. Lap veel minder mijn ramen, was mijn gordijnen niet meer zo vaak etc.

Meiden het valt echt niet mee je moet echt ff door de geestelijke verslaving heen.

Mensen die nooit gerookt hebben missen niets in hun leven en hun leven is echt niet beter dan het leven van rokers. Oh mijn hemel het klopt gestopte rokers zijn de ergste, Als ik dit zo nalees voel ik me wel een beetje een..... Maar deze zin herhaalde ik vaak in mijn hoofd of zij ik tegen mezelf dat peukie zorgt er niet voor dat ik me niet ff k#t voel of dat mijn probleem van dat moment wordt opgelost.

Ik hoop dat iemand ook wat heeft aan mijn zinnetjes. Good luck meiden.

Liefs BIZU

Terug
Bovenaan