Hoi Annelies,
Ik stop met werken omdat ik denk dat ik het beter vind voor het kind dat het thuis opgroeit. Dat gestres van en naar de kinderopvang en dan naar werk en weer ophalen zie ik niet zo zitten. Zeker als je kind ziek is. Ik wil thuismoeder zijn totdat het kind naar de kleuterklas gaat. Ik wilde niet de enige thuismoeder zijn, maar gelukkig ben ik dat niet. Ik hoop dat ik ook in mijn omgeving in contact kom met thuismoeders.. Denk je niet dat het saai zal zijn, alleen het huishouden en het kind opvoeden?
groetjes,
Antoinette
groetjes,
Antoinettequote: missyannelies reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2008 16:29:57&apos

);
hoi antoinette!!
ik ben annelies en ik ben nu 39 weken en 3 dagen in verwachting van onze eerste, zit dus al aardig op mijn eind.
ook ik ga stoppen met werken, werkte in de zorg en mijn vriend is militair en heeft ook niet echt een baan van 9 tot 5.
mijn familie woont ook niet echt om de hoek en ik heb dus ook echt geen zin om te gaan werken voor de creche...
dan zorg ik liever zelf voor mijn kleine beeb.
ik woon in friesland en daar zijn de tijden ook niet echt optimaal voor opvang.
al met al dus niet een ideale situatie.
maar jij gaat ook stoppen met werken??
wat voor werk heb je gedaan??
en waarom ga jij stoppen??
ik zit veel op het september forum van de jonge ouders, dus daar kan je mij vinden, maar ik lees sinds kort ook hier wel eens even mee!!!
misschien tot horens.
groeten annelies