<p>Ik zat mij af te vragen of ik de enige mama ben met een baby die elke dag een ander ritme heeft haha!</p><p>Ik hoor van mijn schoonzussen dat ze alle 3 een zeer strak ritme hebben. 3 slaapjes, 4 flessen en hopsakee.</p><p>Nou hier is het toch wel wat anders in huis hoor haha!</p><p>Meneer wil altijd de eerste fles om half 7 en de laatste om half 7 maar de rest is hier een grote warboel</p><p>Gisteren lag hij bijvoorbeeld om 8 uur pas weer in bed tot half 10, vandaag 7 tot half 9. En morgen kan het weer anders zijn. Gisteren hield hij het dus mooi vol tot de volgende fles, nu heb ik hem voor een powernap weer in bed gelegd..</p><p>Wel heb ik rust & regelmaat. Om de 4 uur een fles, en op vaste tijden de hapjes.</p><p>Is mijn kind nou net zo chaotisch als zijn moeder? Of doe ik wat fout waardoor elke dag anders is? Ik begin mij namelijk best druk te maken over hoe ik dat ga doen als hij straks ouder is. Ik hoor ze nu al praten over laatste slaapjes korter, en middag en ochtend slaapjes. Mijn kind slaapt letterlijk wanneer hij wil, en er is geen vaste routine in te krijgen hahah!</p>