Ik werk nu 32 uur onregelmatig met uit huis geplaatste lvg jongeren met gedragsproblematiek. Mijn manlief werkt 40 uur van 8-16.30 uur. Straks hebben wij dus onze kleine. hij wil graag maar kan niet minder werken. Bij mij is het makkelijker omdat ik 26 uur op 1 groep werk, 5 uur Or en 1 uur inval per week. dus ik kan zeggen dat ik 6 uur afstoot bijvoorbeeld. of ik kan voor een geheel andere afdeling kiezen. Maar ik ben wel bang, voorlopig wil ik het zo houden en eerst van september tot december zien hoe het bevalt om 32 uur te werken als pasgeworden mama. want de baby brengt veel extra kosten in en minder werken betekend minder loon. en we hebben sinds augustus koophuisje. we zijn overal superblij mee maar onze reserves zijn gewoon niet zo groot op moment. waar anderen 10 jaar over doen hebben wij in 1 jaar gedaan. (koophuis,trouwen en kind). Hoe denken jullie hierover na? hebben jullie al ervaring hier mee? op werk hoor ik vooral dat 24 uur maximum is wat vol te houden is. mede omdat het werk erg pittig is. Ik heb 4 flexplekjes (4dagdelen)bij ene KDV en ik hoop dat ik mijn ouders erbij kan betrekken want een kind fulltime naar een KDV sturen vind ik minder, kost ook weer meer denk ik dan etc etc. Hoe gaan jullie hier mee om?