Streep is streep toch?

<p>" alt="" />streep is een streep toch?</p><p>Hopelijk is de foto " alt="" />te ziena href='https://www.mupload.nl/index/?ref=5qqckhtaak' border='0' target='_blank'></p>

Dat is een mooie streep voor 4 dagen voor nod! Ook vam mij voorzichtig gefeliciteerd! Voorzichtig omdat het nog erg pril is natuurlijk voor nod... maar voor nu ben je zwanger :D

Dat is zeker een streep, gefeliciteerd! Die van mij was veel lichter toen nog zelfs en inmiddels een 3 maanden oud zoontje. Ik wens je een mooie een voorspoedige zwangerschap toe! 

Ja die is positief hoor. Hopelijk zet je zwangerschap mooi door omdat je nu zo vroeg bent met testen. Gefeliciteerd! 

Hoi hopelijk komt het goed inderdaad! Voor nod is altijd lastig om te juichen. Zelf heb ik vaak voor nod positief gestest en op mn dag gewoon ongesteld geworden. Ja ik weet het we kunnen niet wachten en action test voor 1.50 wacht ik toch niet. Vandaag weer 2dagen voor nod positief getest ik juich niet ben nog niet blij ik wacht echt even af tot ik echt paar dagen overtijd ben dan kan ik stiekempjes blij worden ? dus ik hoop dat het voor ons allemaal goedkomt!! ❤ 

Terug
Bovenaan