Streep is streep toch?

Oohh ik test 3 dagen voor NOD precies hetzelfde! Wel ‘gewone’ action test, geen early. Moeilijk om blij/ niet blij te zijn he! Vind het zo lastig. In oktober nog een miskraam gehad.  Laten we voor ons beide hopen dat het mooi doorzet!! 

Ik hoop het ook !! Ik ga het hier gelijk zetten zodra het goed gaat lopen, zo niet laat ik jullie ook weten (hooppositief) ?❤? xxxxxx

JAA heb clearblue test gister gedaan ook mooi plusje gekregen vandaag is het mijn nod dag. Nog niet geworden. Vanochtend heb ik wel clearblue indicator test gedaan daar stond niet zwanger op. Vond dat wel beetje vreemd maar kan ook omdat het nog pril is. Die testen willen soms meer hcg . Spannend dit zeg !!! 

Daat lees ik hier vaker ja, dat die indicator meer hcg nodig heeft. Het is allemaal zo spannend.....
Mijn borsten die doen zo'n pijn nu, plassen als een malle en heel heel heel veel honger ;)

Honger krijg ik ook jeejtje haha. Waar ik even mee zit is. Die testen maken je zo gek. Had nog doosje test van de action. Die heb ik net gedaan er was heel licht streepje vandaag ben ik 1 dag overtijd. Ik dacht dat die streep donkerder moest worden maar hij was vrij licht ik ben alsnog bang dat het mis gaat ???? ik.moest de test goed in het licht houden buigen kon je het vaag zien. Net even bij ah clearblue wekenindicator weer gehaald ik ga morgenochtend even proberen dan ben ik 2 dagen overtijd moet wel wat verschijnen denk ik toch ???? 

Jeetje wat spannend dames haha! :) Gefeliciteerd in elk geval alvast, ik duim voor jullie dat het goed blijft gaan. 

Terug
Bovenaan