Streep is streep toch?

KA, ik zit met exact hetzelfde en weet ook niet zo goed wat ik er van moet maken.. ik durf de CB niet goed te doen omdat de actiontesten wel positief maar steeds even vaag zijn :(
Hoe is het bij jou gegaan?

Goedemorgen dames,

misschien om gerust te stellen ik had 5 action testen gedaan voor en op mijn nod en het waren zulke lichte streepjes dat ik nooit kon geloven dat ik zwanger was. een paar dagen later toch 2-3 weken bij clearblue test en nu 13 wkn zwanger! ik duim voor jullie :)

Goedemorgen meiden, de mijne is toch niet goed gegaan ik ben net gaan bloeden. Heb vreselijk pijn!!! Heeljammer ?? hoop voor jullie een mooie gezonde zwangerschap xxx 

Jaaa ergg hee!! Dit is al derde keer dat ik positief test en daarna alsnog ongesteld word. Morgen heb ik afspraak in het ziekenhuis. Ze hadden cysten gezien opmijn eierstok daardoor was ik ook moeilijk vruchtbaar. Ik had ook niet zoveel hoop van, elk moment kan ik alsnog bloeden. En het is ook zo gebeurd ?. We wachten het af morgen krijg ik inwendig echo ik laat je weten hoe het gegaan is. Wat vervolg afspraken ze gaan doen xxxxx

Jeej KA, wat vervelend. Hopelijk krijg je in het ziekenhuis antwoorden. Sterkte en veel kracht toegewenst.. 

Terug
Bovenaan