stress voor het ziekenhuis!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo mensen!!!!

zal me eerst ff voorstellen... ben nieuw nl.! ik ben cenn, 24 jr en al dik  anderhalf jaar vd pil af... begin april ga ik vh eerst na de gyneacoloog in het ziekenhuis....dus dikke stress hier!!!!! vind het doodeng!!! ben net op deze site terecht gekomen...en heb btje zitten lezen... jeetje waarom ben ik hier niet eerder geweest??? wat een herkenning allemaal zeg!!! heb zelf 2vriendinnen gehad die ook erg moeilijk zwanger raakten... 1daarvan is nu al paar maand mamma en de ander heeft het opgegeven vanwege de leeftijd... vd rest is IEDEREEN zwanger hier!!!! dus weg waren mn "praatmaatjes" (btje dan) dus hallo hallo hier ben ik!!!!!!  had ook al ff berichtje geplaatst op ff voorstellen!!!

iedereen heel veel succes  gewenst!!!!!!
liefs cenn

Ok, ik voel me aangesproken :)
Ik heb (nog) geen ervaring met ziekenhuizen en gyn. maar in ieder geval welkom hier en veel succes!

Groetjes!

Ik heb (gelukkig) ook nog geen ervaringen met het ziekenhuis, maar ik kan me wel iets voorstellen bij jouw gevoel. Anderhalf jaar is lang zeg. Pfffff...... daar wordt je niet vrolijk van. Hebben ze enig idee wat de reden is hiervoor of wordt dat echt pas uitgezocht in het ziekenhuis?

Gr. Benthe

Nou cenn!

veel succes! en kijk maar naar biaggi het kan lukken!!!!
ik hoop het echt voor je dat ze iets vinden en dat het met een vingerknip verholpen is!
zodat je volgende maand en misschien eerder met het bericht kan komen dat je zwanger bent!!!

Liefs Jazzie

ja enorm lang... het voelt (sinds vandaag,deze site iets minder) ook alsof ik de enige op aarde ben die niet zwanger kan raken.... ma dat gevoel kennen vele met mij natuurlijk!!!
ben vorige week na de huisarts gegaan... na veel vragen beantwoorden werd ik doorgestuurd na de gyneacoloog in het ziekenhuis... begin april heen..(dood zenuwachtig)   ze hebben nog geen idee... dat word allemaal daar onderzocht!!!! het ligt in ieder geval niet aan het oefenen!!!!!!! hi dat weten we al wel...

tnx jazzie!!!! hoop ook voor jou dat het snel lukt!!!
ben in ieder geval erg blij dak deze site vandaag heb gevonden... !!!! iedreen hier begrijpt je!!!! en ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe het allemaal gaat verder....

Ja, ze zullen vast wel gezegd hebben oefenen oefenen oefenen.
Maar na anderhalf jaar oefenen moet je toch een bewijsje krijgen niet?

Heel veel succes in het ziekenhuis in ieder geval.
En houd ons op de hoogte!!

x

Terug
Bovenaan