stress voor het ziekenhuis!!!!!!!

Hoi Cenn,

Ik herken de frustratie. De duiveltjes zijn net weer met veel geweld binnen komen vallen.

Ben nu zo'n 7 maanden bezig (nog niet zo lang als jij dus) maar mn geduld begint op te raken.

Iedereen om me heen wordt naar mijn menig al zwanger als ze eraan denken.

Ik wens je veel succes.
Hopelijk heb je snel geluk
toi toi toi

Groet, Mirjam (Zwolsenieuwe)

ja dyonne.. echt verslaafd!!!! nog ff en ik moet wekker zetten om er achter weg te komen en te gaan "klussen" !!!!!!!!!!!! hihihihiihihhihiih!!! erg he?

en zolsenieuwe: klote dat je ongesteld bent geworden zeg... das goed balen weer!!! wachten duurt ZOOOOOO lang....en ook ik heb het gevoel dat ik de enige ben waar het zo lang bij duurt... en dat anderen zo gemakkelijk zwanger raken.... tis gewoon niet eerlijk!!! maar onze tijd komt nog hoor!!!! en dan gaan we er extra van genieten!!!!

jullie ook succes

liefs cenn

hahaha ja je bent al zeker verslaafd. Welkom op dit leuke forum.
Ander half jaar is niet niks. Ik hoop voor je dat ze je in het ziekenhuis meer
duidelijkheid kunnen geven. Mijn zus is ook geweest en bleek dat haar eisprong
niet sterk genoeg was. Ze had hiervoor medicijnen gekregen en een tijdje daarna is ze zwanger geraakt. Wij zijn straks bijna een jaar verder. We hebben besloten dat we dan naar de huisarts toe gaan als het nog niet gelukt is.

Ik wens je veel sterkte en succes in het ziekenhuis.

Groetjes Leah

Hoi, hoi!

Ik ken het gevoel! Wij zijn nu 9 maanden bezig. Heb alles al aangegrepen waarom het niet lukt. Het sperma van mijn man (= 12 jaar ouder dan ik!). Het feit dat ik een tijdje niet lekker in mijn vel heb gezeten, alles, alles, alles....

Ik had continue pijn in mijn buik rond de eisprong. Bleek constant een urineweginfectie te zijn. Werd met een antibiotica naar huis gestuurd. Tot ik bij een weekendarts terechtkwam en die me (eindelijk!) doorstuurde naar de gyno. Ik was doods- en doodsbang. Vond het doodeng. Heb niet geslapen. Ik heb een uitstrijkje gehad en een inwendige echo. Het viel me allemaal zo ontzettend mee en ik kan je vertellen dat ik bang ben voor alles wat met ziekenhuizen te maken heeft.

Omdat ik puur kwam voor die urineweginfecties ben ik toch maar zo brutaal geweest of ons iets in de weg stond om zwanger te raken. Absoluut niet zei de gyno, ga ervoor! Ik was doodnerveus toen ik naar binnenging en kwam zo opgelucht naar buiten.

Dus meid, ga ervoor! Ik hoop dat je het net zo treft als ik met de gyno. Had een heel, lief ouder vrouwtjes!
Laat het weten!

Liefs,
Camel

he camel...

leuk berichtje... ja ik herken dat.. ben ook een dikke miep als het om ziekenhuizenetc. gaat... vanaf het moment dat ik wist er heen te moeten ben ik al zenuwachtig!!!! mn vriend zegt dak relaxed moet proberen te blijven (ma aan de andere kant ziet ie al wel in een flits voor bij gaan hoe  hij daar een potje sperma moet vol krijgen...hihihihi) het zal vast ook wel mee vallen ma ja!!! ik weet nu al dat ik een man krijg... hier is er ma 1vrouw die een heeeeeeeelle lnage wachttijd hebt,nou daar hoef ik niet op te wachten...
ma bij juillie word er niets gedaan?niks aan de hand?

heel veel succes liefs cenn

ow ja heb zelf heel vaak blaasontsteking...als je dat wilt voorkomen zijn er cranberry pillen of bruistabletten... echt het werkt super het heeft mij al heel vaak van een atibiotica voorkomen!!!! dat wou ik nog ff zeggen
doei
xxx

Terug
Bovenaan