striae???

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot een week voor de bevalling nergens last van gehad, daarna zat ik helemaal onder helaas. Dat is nog niet weg en weet ook niet of ik er nu nogmeer last van heb.
Sommige vrouwen krijgen niks en andere wel het is niet anders.

 
Je krijgt 't of je krijgt 't niet, heeft niks met smeren te maken zei mijn verloskundige. Smeren is natuurlijk niet verkeerd..
Vorige zwangerschap was ik 25 kg aangekomen en had ik de straie zelfs op mn benen zitten. En een paar grote op mn buik. Na bijna 1,5 jaar zijn die gelukkig wel heel licht geworden. Heb nu nog geen nieuwe ontdekt! :)
Liefs
 
ik denk idd ook niet dat je er wat aan kan doen.
bij mn eerste heb ik volop lopen smeren, zodat mn huid soepel zou blijven. ik ging van een super plak buikje naar een dikke bolle buik, dus had wel verwacht dat ik straie zou krijgen. gelukkig bleef de schade beperkt tot onder mn bikini lijn.
bij mn 2e ging ik weer van een super strak buikje naar dik maar zij heeft mij geen 1 streep gegeven (was al minder aan het smeren dan bij de eerste) en nu smeer ik helemaal niet.
t ligt aan de soepelheid van je vel, daar kan je niks aan doen.

liefs, do
 
Gelukkig, tot nu toe, nog geen last van.
Ik zweer netjes elke ochtend mijn buik in met Zwitsal buikcreme of met een gewone bodylotion!
 
Hoi allen,

Ik ben nieuw op dit platform.  Ik heb mij aangemeld omdat ik altijd wel mee lees. Nu wil ik ook graag reageren :). Ik zie dat de topics over striae nogal verouderd zijn?

Ik ga het toch proberen. Ik heb al een tijd last van striae (sinds mijn zwangerschap). Ik zit nu te denken aan een laserbehandeling. Ik hoor graag of iemand hier ervaring mee heeft? Is er iets aan te raden? Wat is het resultaat?

Genoeg vragen!
 
Terug
Bovenaan