Stromen Bloed......

Stond ik vanmorgen te strijken en dacht hé, sta ik nu in mijn broek te plassen, zie ik ineens allemaal bloed.

Jeetje mina, schrok me helemaal kapot! Direct de vk gebeld, die zei even afwachten, als het er echt met stromen uitkomt moet je wel direct bellen, anders na 2 uurtjes....

Het stopte even, dus ik dacht oké... dat is alleen maar goed. Vervolgens naar de wc, heb gegild om mijn man, het stroomde er zo erg uit... Huilde en zei... Dit is echt niet goed! Weer de vk gebeld, mocht direct komen voor een echo.

Bij de vk inwendige echo, daar zit ons kindje levend en bewegend in mijn buik! Onverklaarbaar waar al het bloed vandaan komt.... Nu bloed ik nog steeds.

Voel me rot en vindt het ondanks de echo nog steeds eng... Want waar komt het bloed vandaan en waarom bloed ik zo? Lig nu op bed en die maar even niets....

Jeetje, ik hoop dat het snel stopt!

Jeetje, lieverd wat een schrik! Goed dat je gelijk de vk hebt gebeld en toch fijn dat alles met jullie kindje goed is maar begrijp dat je je enorme zorgen maakt.
Ik wou dat ik het antwoord voor je had maar ik heb echt werkelijk geen idee.

Hou vandaag goed rust en als het bloeden niet ophoud, morgen gelijk weer je vk bellen, meer kan je denk ik niet doen nu. Pfff.....heftig meid!

Sterkte, ik denk aan je! Knuff Lynn.

Jeeeej wat een schrik! Gelukkig is alles oed... Kan me voorstellen dat je dacht dat het niet goed af zou lopen.
Kon de vk wel zien op de echo waar de bloeding vandaan kwam?
Sterkte, even rustig aan doen jij!

Nee, de vk kon het niet zien en zei ook het is onverklaarbaar meid...

geruststellend was dat we een mooi kindje zagen met armpjes, beentjes en sterk kloppend hartje, één volle blaas, de navelstreng en en prachtige vruchtzak. Het bewoog en deed allerlei duikelkunstjes alsof het zeggen wilde 'mama, hier is alles goed!'

Probeer me daar aan vast te houden en me niet te focussen op al dat bloed....

Oh wat een schrik, zelfs ik voelde een soort van opluchting toen ik las dat je kindje beweegde.

Wel vervelend dat ze je niet kunnen vertellen waar het vandaan komt. Doe rustig aan vandaag en als je het niet vertrouwd of je te veel zorgen maakt moe je echt de verloskundige bellen!

Sterkte

Carola

Omg!!!! Wat een schrik. Pfff kan me voorstellen dat je helemaal van de wap was! Gelukkig een springlevend kindje in je buik die even liet weten dat alles goed was!!! Hoop dat het bloeden snel stopt!

Liefs

Terug
Bovenaan