Stromen Bloed......

Lieve meiden,

Gister was er nog niet veel verandering, maar nu is het bijna over! Yes! Ik denk dat ik toch van de week nog even naar de vk bel voor één afspraak, zodat ik weet dat het echt goed zit.

Ik heb geen stolsels of dingen verloren alleen veel bloed, dus ik heb eigenlijk wel het gevoel dat het goed zit. Maar liever even zien, dan weet ik het zeker....

Och meid, fijn om te horen dat het veel minder is. Je gevoel is ook belangrijk. Meid het was vast een adertje en zoals pagina schreef dat kanbehoorlijk veel bloed afgeven. Maar doe het wel rustig aan. Want als het een wondje is zoals bij de zwangerschap bij mijn zoon dan moet het helen.

Geniet van het mooie weer.

hoihoi

hier nog een expert op het gebied "bloeden" pfff..meid wat zal je geschrokken zijn!! ik weet als geen ander hoe je je voelt..denk ik..
al lijkt t bij jou..gelukkig...snel weer rustig te zijn!! beter dat..dan er 2/3 weken mee rond lopen...
t zou goed een ader kunnen zijn idd..hoe t wel in de gaten..want dat was bij mij de reden dat ik 3 weken "rust" heb moeten houden..

nu is alles weer goed..heb zo goed als GEEN bloedverlies meer...thank god...maar idd..als ik jou was zou ik ook evne VK bellen..wat al vaker is gezegd..en bij mij ook t geval is geweest...er zat nog bloed in de baarmoeder..dus een andere bloeding moest er nog aankomen..want tja..dat bloed moest er ook gewoon uit..
maar t is wel fijn als je dat van te voren weet..want dan kan je je er een beetje op voorbereiden..en stel je krijgt idd dan een 2e bloeding...dan kan je dat in je hoofd houden.. "dat is nog t bloed wat er nog uit moet"

met bijna 12 weken verwacht je dat idd niet!!

gelukkig is t minder geworden!!en hopelijk blijft t zo!!

kus hilmar

@hilmarhof, bij mij was en juist helemaal niets te zien aan bloed wat er nog in de baarmoeder zou zitten.. Daarom kon de vk het ook niet zo goed begrijpen.

Ik ben nu alleen steeds heel erg moe. Kan de gele dag wel slapen, en dat is eigenlijk niets voor mij.

Ik ben heel blij dat het zo is afgelopen!

Wat een verhaal meid!!
Gelukkig dat het nu weer (haast) over is.
Rust goed uit en denk om jezelf.
En morgen gewoon even bellen hoor voor die afspraak.

Liefs, Peet.

Terug
Bovenaan