Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De kans op een meerling is trouwens iets hoger. Niet veel hoger. Ik had drie rijpe eicellen plus een vierde die iets te klein was. Uiteindelijk was er maar 1 succesvolle bevruchting.
Toch wel spannend allemaal... Ik hoop echt dat onze grote droom snel in vervulling gaat. Ik ga alvast de tip van Bo-Belle gebruiken met de extra supplementen. Je weet maar nooit dat het ons ook wat extra geluk brengt
Oh Bo-Belle! Ik had niet meegekregen dat je inmiddels zwanger bent geworden van de 2e! Gefeliciteerd zeg! Ik zat geloof ik ook met jou in een ander draadje een hele tijd geleden.
Hier (nog) geen succesverhaal. Voor ons is het nu om en nabij ronde 42 waarvan 3 met IUI met hormoonstimulatie. Nog niet 1x zwanger geweest. Ik zit op het wachtbankje van IUI 3 (testdag is zaterdag) maar vanochtend al getest (domdomdom) en omo wit helaas. Dus ik ga ervan uit dat het weer niet gelukt is.
Ik kan me ook niet goed voorstellen dat het met IUI gaat lukken bij ons omdat we al zolang bezig zijn. Vriend zijn zaadkwaliteit was bij de OFO en IUI1 prima, maar bij IUI 2 en 3 net voldoende. Wij zijn verder ook onverklaard verminderd vruchtbaar.
Dag Uiltjesfan,
ik duim voor je mee dat je test zaterdag alsnog positief is, erin blijven geloven! Al begrijp ik heel goed dat het moeilijk is om positief te blijven als je reeds zolang bezig bent.
hebben jullie dan effectief 39 maanden zonder hulp geprobeerd?
Ondertussen is de eerste IUI achter de rug en is het spannend afwachten... aangezien de kansen niet heel erg hoog lijken (slechts 10 a 15%) probeer ik niet té veel hoop te hebben. Al vermoed ik dat de teleurstelling toch opnieuw heel groot zal zijn, mocht deze poging niet slagen...
Hoi,
Helaas hier nog geen succesverhaal hier. Wij gaan nu starten aan de vierde cyclus met medicatie en vervolgens inseminatie. We proberen hoopvol te blijven!