Succes verhalen IUI

Ik PCOS en bij mijn man alles in orde. De 3e IUI behandeling is gelukt en inmiddels ben ik 36 weken zwanger van onze eerste..De behandelingen heb ik niet als vervelend ervaren, maar wel wat last van pijntjes gehad.. Maar dit was goed te onderdrukken met paracetamol.

Hallo, 
Toch nog even een update. Ook voor mensen die in de toekomst op dit topic zouden terugvallen. De vierde inseminatie heeft onverwacht een positief resultaat, ik ben zwanger!!! 
was het slechtste staal van alle inseminaties en de gynaecoloog gaf het minder kans op slagen, maar kijk... :) 
veel moed voor iedereen die doorheen dit traject gaat!! 

Hallo iedereen, 
WAt goed gefeliciteerd! 
en wat fijn om wat postieve verhalen te lezen. Mijn partner en ik zijn na lang proberen ouders geworden van onze nu 4 jaar oude dochter en willen graag een 2de na 3 jaar proberen is dit niet gelukt en zijn deze cylus begonnen met IUI spannend maar heb er een goed gevoel bij. 
Bij ons is het ook een raadsel waarom we niet zwanger worden is dat dan met IUI nu een voordeel? Weten jullie of er ook een nederlandse app is om het bij te houden en waar ook een forum in zit? heb wel veel engelse gevonden maar geen Nederlandse! 
Groetjes Jantina

Hey Lena,

Ik ben Kim, 32jaar. Wij zijn na een jaar natuurlijk proberen, moeten overstappen naar fertiliteit dit omwille van mijn endometriose (en lage eicelreserve). Na 3 mislukte IUI's stelde de arts voor om verder te gaan met IVF. Zowel ik als mijn vriend waren hier mentaal niet klaar voor en vroegen om nog een poging IUI. Ondertussen maakten we wel alle administratie in orde voor het geval we nadien met IVF wilden starten.
Tijdens de controle van poging 4, stelde de arts vast dat mijn endometriose nog meer terug was en we dus volgende cyclus echt wel best met IVF startten.  We ronden deze IUI nog af...

EN... Toen hadden we een positieve test!!! 
Ondertussen een heerlijke zwangerschap achter de rug en een prachtdochter van 8m.
Nu gaan we -mede omwille van mijn lage eicelreserve- voor een tweede, ook via IUI. 
Dus terug die rollercoaster...

Ik zou zeggen; blijf goed met elkaar praten, blijf leuke dingen doen en heel veel succes! 

Terug
Bovenaan