SUNFLOWER - JANUARI/FEBRUARI uitgerekend(e moeders)

Hoi Sunflower,

Ik stuur je zo maar even en berichtje, in de hoop je op dit forum te vinden na je berichtje in mijn andere topic. Ik heb nog geen berichten ontvangen op mijn onderstaande berichtje, maar misschien kunnen wij een nieuwe "discussie" starten...Hahaha :) Tot snel,

Liefs Rijn

Hoi Rijn!!!

Dank je wel voor je berichtje! Even voorstellen; ben 34 jaar, getrouwd, en 1 prachtige zoon van bijna 3. Heb wel een nare ervaring achter de rug in de vorm van een miskraam; als eerste zwangerschap. Daarna gelukkig dus wel een mooie zoon! En nu hopelijk in januarie 2010 een gezonde 2e beeb!!! Verder hebben we een eigen onderneming die ook veel tijd slurpt dus ik wordt straks zo'n multitask-moeder! hahaha...

Krijg 12 juni om 1000 uur de echo en hopelijk goed nieuws. Dan met 38 geplande keizersnede... dus geen gedoe meer voor mij in de vorm van bevallen via de natuurlijke weg!

Hopelijk sluiten nog meer mama's zich aan in dit topic zolang er nog niets bij de mamaclubs is geopend!

groetjes
Sunny

Hallo Rijn en Sunflower!!
Nou, ik wil me wel bij jullie aansluiten hoor!
Ik ben net 31  en nu 7 weken zwanger van nummertje 3. Ik heb al 2 mooie dochters van 2,5 en 15 maand.
Ben dus half januari uitgeteld. 11 Juni hebben we de eerste echo, toch weer spannend!!
Groetjes Annemarie

Hoi Dames,

Ik wil me graag aansluiten. Ik ben getrouwd 30 jaar en heb al een zoon. Wij zijn nu weer zwanger en uitgerekend begin februari. Ik heb 29 juni de eerste echo. Allemaal erg spannend aangezien ik in december een miskraam heb gehad terwijl we al 1 jaar in het ziekenhuis onder behandeling waren. Wij hebben in maart besloten om met alle behandelingen te stoppen. De hormonen en ziekenhuisbezoeken hadden een te grote impact. Nu dus wonder boven wonder spontaan zwanger. Ben wel bang dat het weer mis gaat maar probeer positief te blijven. We gaan over 2 weken op vakantie en als we terugkomen heb ik 2 dagen later de echo.

Gr. Robin

hoi wil me ook graag bij jullie aansluiten

zal me even voorstellen ben jen ben 28 en heb al een mooie dochter van 7 en nu krijgen we in begin februari er eentje bij kan het nog niet echt geloven maar ben echt super blij!!!

veel liefs van mij

hoi hoi

ook ik wil me graag aansluiten
ik ben "moekje" 25 jaar getrouwd en zwanger van nummer 2

het was een super grote verrassing want onze eerste zoon is een hormoon kindje waar we 3 jaar over gedaan hebben.

en nu spontaan een kadootje geweldig,

waarschijnlijk begin feb. uitgeteld
woensdag bloedprikken en 10 juni een echo

groetjes moekje mama van Ryan 24-07-2007 , zwanger van nummer 2

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2009 19:39:19'));

hoi hoi

ook ik wil me graag aansluiten
ik ben "moekje" 25 jaar getrouwd en zwanger van nummer 2

het was een super grote verrassing want onze eerste zoon is een hormoon kindje waar we 3 jaar over gedaan hebben.

en nu spontaan een kadootje geweldig,

waarschijnlijk begin feb. uitgeteld
woensdag bloedprikken en 10 juni een echo

groetjes moekje mama van Ryan 24-07-2007 , zwanger van nummer 2

beetje onduidelijk opgeschreven maar ben 25 jaar
en getrouwd hahaha

Terug
Bovenaan